SOCIAL

1. 3. 2012

72

Pokus napsat diplomku č. 10542566412656326565322

11 komentářů:

  1. Keď som bola krpatá, mali sme doma rovnakú skriňu a mama mi dovolila lepiť na ňu obrázky, čo som namaľovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mohla lepit nálepky z Pedra, naštěstí jen z boku skříně, tak jsou ještě teď po tolika letech použitelný. Díky bohu za maminčinu přísnost:)

      Vymazat
  2. Tak ať máš sílu vytrvat a ať se ti povede ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Á, to je milý. Moje pokusy napsat diplomku dopadaly hodně špatně, ale už jí mam ;-).
    Krásný fotky, nadchly mě.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezkej noťas :D Mam ten samej :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já zase bojuju s bakalářkou :) zrovna jsem sepsala tipy jak na ni, kdybys chtěla mrknout :) ...mimochodem, bílé doplňky, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju za tip, ale já bych potřebovala spíš někoho, kdo nade mnou bude stát s rákoskou:D

      Vymazat