SOCIAL

7. 5. 2012

107

NEW HAIRSTYLE?


19 komentářů:

  1. tie dlhé boli geniálne, ale aj toto ti veľmi pristane :) si taká ňuňuň

    OdpovědětVymazat
  2. vážně šli ty dlouhé vlasy dolů? :-O

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím ne, jen jsem chtěla udělat průzkum, jestli stříhat nebo ne:)
    Ale moc už bych chtěla nějakou změnu, jenže kdybych šla do takovýho účesu, tak musím překopat i celej svůj šatník.
    Hernajs, něco ale už s vlasma udělat musíííím:/

    OdpovědětVymazat
  4. i když jsou tvé dlouhé vlasy k sežrání, myslím že tohle ti sluší víc..;)
    smím mít troufalý dotaz o tvé barvě vlasů? Jaká je tvá přírodní barva vlasů, a jakou se barvíš? ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdřív musím nechat dorůst ofinu, ať tam nemám vlka:D Pak budu řešit účes:)
    Já jsem přírodně blonďatá, taková ta nemastná neslaná barva, a barvím Joannou- ohnivou září:)

    OdpovědětVymazat
  6. vlka..? :D
    blondýnka..to vše vysvětluje. To úžasné chytnutí barvy..:)
    Joanna..to neznám..:)
    Já mám vlasy hnědé, trošku tmavší, né moc..barvím se na červeno a mám problém s chytáním barvy..:/

    OdpovědětVymazat
  7. Vlka, no víš takový to, když ti tak blbě odstávaj vlasy na jendom místě.
    Joanna->http://www.drogerie-artik.cz/naturiacolor-ohniva-jiskra-z4000812 Poslendí rok a půl s ní barvím a jsem spokojená, už jsme jich vystřídala mraky, ale pořád je stahujou z prodeje(alespoň ty cenově dostupný z klasických dorgérek)
    Jinak Ti moc neporadím, jak to udělat na hnědých vláskách, ale co já bych za to dala, být tmavovláska:D Takhle jsem totálně bílá, vybledla a všechno musím dobarvovat, děs!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem chtěla takový sestřih, ale nemám na to dost odvahy :D. Hrozně se mi líbí tvá barva :). Už jsem taky několikrát přemýšlela nad zrzavou:). Můžu se zeptat co je to za barvu:)? Pokud to není tajné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem v předcházejících komentářích, i s odkazem na barvu:*

      Vymazat
  9. Mně k tobě pasujou víc dlouhý.

    OdpovědětVymazat
  10. jeejeee! no vitaj v kategorii , zrzky s novym haircutom :) si strasne chutna takto!

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem proti stříhání :) ...myslím, že by ti tvé krásné dlouhé vlasy začaly brzy chybět... :) Taky jsem uvažovala, že bych šla na bob, ale není nad to, když tě konečky vlasů šimrají po zádech...a čert vem, že mytí dlouho trvá :D:D

    OdpovědětVymazat
  12. To domalované obočí je nechutné

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš kouzelně :-)
    Opravdu nádherný sestřih a budu oponovat anonymovi, protože mně se to obočí neuvěřitelně líbí!

    OdpovědětVymazat