SOCIAL

26. 5. 2013

173

                 Musím říct, že je neskutečně super, když se vám vrátí přítel po dvou letech.


9 komentářů:

  1. tie pocity si ani neviem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne že bychom se za ty dva roky vůbec neviděli.
      Ale Uf, vztah na dálku je za námi.
      Superské toto!

      Vymazat
  2. tak to gratuluji, že jste ty dva roky vydrželi, neumím si to představit.

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo to vás obdivuju!..já bez svojeho kluka nemůžu vydržet pomalu ani od víkendu do víkendu a když se nevidíme 2, tak jsem zralá na blázinec :D

    OdpovědětVymazat
  4. id like to invite u to my OASAP giveaway

    http://rnrfairytale.blogspot.com/2013/05/giveaway.html

    xx

    OdpovědětVymazat
  5. Páni,obdiv.Ten do kterýho jsem se zakoukala mi v pondělí odjede do Holandska na půl roku a já si to pořád nepřiznala.

    OdpovědětVymazat
  6. Obdiv a říká se tomu láska :))) Krásné!!

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat