SOCIAL

29. 6. 2013

177

Dneska se aspoň na chvíli zastavím a všechno mi dochází. Přes týden nestíhám nic. Z práce domů. Doma práce. Milion povinností a o víkendu na chvíli vydechnout. Měla bych začít psát diplomku, měla bych fotit. Mám toho plno a nevím kam dřív. Jsem ráda že to tak je, že se nemusím plácat na místě. Pořád jdu dál. Jenom dneska spím.

O prázdninách mě nic extra zřejmě nečeká, jedinou velkou událostí je svatba mé nejlepší Jocko. A co vy? dovolenky? párty? fesťáčky? lážo plážo? Třeba taky něco stihnu.

6 komentářů:

  1. jsi krásná <3

    mě čeká jen Bažant Pohoda, hora knížek a snad pandy ve Vídni :)
    užívej léta .)!
    D.

    OdpovědětVymazat
  2. Lážo plážo, ale chtěla bych nějakej fesťáček... :3
    Krásná fotka! <3

    OdpovědětVymazat
  3. ťuťu mě čeká sraz s tebou!!!:D

    OdpovědětVymazat