SOCIAL

16. 9. 2013

191


                                             
                                                  Dnes jsem fotila hadříky pro YIAF.
                                                Makeup, styling, foto, úprava: Sobec(k)
                                          

12 komentářů:

  1. jů. mají nějaký webovky či tak něco?)

    OdpovědětVymazat
  2. cauky mozem sa ta spytat kde si dala tie napisy- v akom programe?:)
    ak by si bola taka zlata napisala by si mi to na blog?
    vdaka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel mi tvůj blog ani nenajíždí:/

      Vymazat
  3. Úžasné, celé se mi to moc líbí :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Tie elegantne saty vyzeraju naozaj super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mi se zase strašně líbí ty šipky a takové to vroubkované kolečko :D Ve photoshopu mi to prostě nejde, tak dělám kolečka normální :D Je to přímo v nějakém programu, nebo sis to všechno vytvořila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat