SOCIAL

28. 10. 2013

197

Nebudu vám lhát, nějak se ke mně dostala nabídka ke spolupráci s SHEINSIDE. Znáte tyhle stránky?? Tak mě napadlo, že bych vám ukázala, co tam maj hezkýho. A protože je podzim a základem podzimu je mít pořádnej svetr, tak vám představuji podzimní koláž svetrů ze SHEINSIDE.
Na této stránce mají spoustu krásných věcí! A na pořádnej podzimní svetr patří samozřejmě pořádná podzimní bunda/parka/kabát/jak chcete:

Tento outfit jsem vytvořila z produktů ze stránek sheinside. Líbí se vám "moustache outfit"? Všechny tyto kousky najdete na stránkách sheinside. Stojí za to, tam kouknout.

20 komentářů:

  1. Škoda, že jsem tu nebyla dřív, jdu se k nim podívat, protože tam mají opravdu krásné věci. Bohužel si můžu dovolit nakupovat max. doplňky, legíny apod., protože co si nevyzkouším, je u mě rizikové nakupování. :D Ale opravdu skvělé věci. :)

    PS: Pomaloučku ruším starý blog, tak se nachazím v novém kožuchu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš moc hezkej novej design blogu!:-)

      Vymazat
  2. Juu,gratulujem ku spolupráci <3 Tiež som registrovaná,majú superské veci,ale preventívne tú stránku radšej nenavštevujem /len zriedka/,inak by som si musela vziať hypotéku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, a možná ani ta hypotéka by nestačila:D:D

      Vymazat
  3. gratuluju! :)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. krasne vecicky, aj ja som tam zaregistrovana

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke spolupráci! :) Mají tam krásné věci, ale radši tam nechodím, abych nebyla na mizině.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, já bych tam utratila celou výplatu:D

      Vymazat
  6. Moustache potisk úplně nemusím, takže ten by u mě nezabodoval, ale jinak svetry i parky tam mají náádherné!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Moustache outfity přímo miluji, ale ze značkových obchodů si je často nemůžu dovolit... :(

    OdpovědětVymazat
  8. Mě moustache moc nebere, přijde mi, že je toho všude nějak moc, ale ty bundy se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak hlavně i teď je toho plno, movember žejo.)

      Vymazat
  9. Ty bundy jsou senzační))
    jinak mě osobně knírky neberou, radši je přenechám mladším slečnám))

    OdpovědětVymazat
  10. sheinside je super, už dlho rozmýšlam nad nákupom tam :) a som blazon do tmavozelenej ''bezďackej'' farby takze sveter, parka, rifle toto vsetko je moje :D
    v outfite by som alr urcite vymenila tie mustache leginy, ja na taketo moc niesom, i ak to je velmi pekne :)
    - L.

    OdpovědětVymazat
  11. osobně moc kníry nechápu,no,spíš vůbec :))
    jinak mám svetry ráda,nejvíc natural barvy :)

    OdpovědětVymazat
  12. sheinside zbožňuju, mám odtuď bundičku :) a mustache moc nemusím, přijde mi to jako moda pro mladý holky..

    OdpovědětVymazat