SOCIAL

29. 10. 2013

198

Protože se neúprosně blíží plesová sezóna, řekla jsem si, že mé milé čtenáře obdaruju něčím, co by se jim mohlo hodit. A tím je tohle super psaníčko JACQUES VERT. Je růžové, roztomilé a určitě s ním na plese uděláte pořádnou parádu.

Co musíte udělat pro to, abyste ho získali???
1. Být pravidelným čtenářem
2. Okomentujte tenhle ČLÁNEK 
3. "Bonusový komentáře" můžete přidat, pokud se registrujete na stránkách SHEINSIDE
4. Pokud se registrujte, tak mi do ČLÁNKU napište email, pod kterým jste se registrovali.
  




29 komentářů:

  1. No, vydržím bez bonusového komentáře :D zatím jim jen omrknu zboží, ale svetry mají opravdu moc krásné. :))
    Kabelka je krásná, určitě by se hodila i mimo plesy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1,sledujem už nejaký pátek na blogspote :)
    2,komentujem:)
    3,tiež som registrovaná další pátek,len som zabudla pod akým mailom :D
    4,aha,už viem! bernuska@outlook.com
    Nie som kabelková,ale práve by sa mi na svadbu nejaká bodla a ked bude,potom sa už nejak doladím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava: na bloglovin :D GFC tu neviem nájsť :/

      Vymazat
    2. Já GFC omylem smazala a teď mi nejde přidat:/ Nevím jakto! grrr!
      Píše mi to nějakou chybu pořád:(

      Vymazat
    3. ono stačí, když si přímo v bloggeru člověk přidá oblíbenou stránku do seznamu :)

      Vymazat
    4. Joo. I tak se da. Primo v bloggeru das "pridat do seznamu" zkopirujes adresu blogu a ses v GFC:-)

      Vymazat
  3. táto kabelka je naozaj nádherná.. snáď sa dostane k nejakým krásnym šatom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice se do giveaway nezapojuji, ale komentuji :D Úžasnej blog ! A ta kabelka je nádherná ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně takovýhle komentáře mě nejvíce těší!

      Vymazat
  5. Ahoj krásné psaníčko, zrovna by se mi hodilo, tak si ráda soutěžním a možná se i zregistruji celkem mě to zajímá:-) a A krásný blog jen tak dál ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se zaregistruj, alespoň budeš informovaná o různých akcích a slevách:)

      Vymazat
  6. som tam zaregistrovana mailom
    jas.kiss@centrum.sk
    krasna kabelka,tak skusam stastie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Och, to je nádhera :) Sledujem ťa cez GFC ako Lenka Ďurčeková.
    Môžeš niekdy prísť... music-escapefromreality.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  8. nevim co je lepší jestli tvůj blog nebo ta kabelka......love her ♥

    OdpovědětVymazat
  9. sem registrovaná....a mimochodem je to moc super stránka ;) alex741@seznam.cz blog super a do kabelky jsem se asi zamilovala ♥♥♥ :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jůů, paráda, proč se nezapojit:)
    andyjaklova@gmail.com

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Kabelka je nádherná... :)) Kéž by mohla být nádherná a ještě k tomu moje... :D :)
    Email na registraci: NialleR@email.cz ;) Jsem ráda, žes mě tam dostala, aspoň můžu slintat nad takovým výběrem... :D

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju přes GFC jako Haňule Strakovic. Kabelka je moc hezká, takže zkusím stěstí.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji přes GFC :) Mail babicovakarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. sleduju přes gfc, takovou hezkou kabelku si nemůžu nechat ujít:))
    krysiik@email.cz
    btw, kdy končí giveaway?))

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji přes gfc :)
    eliota@centrum.cz
    článek okomentován :)

    OdpovědětVymazat
  16. všetko splnené, mail je lucia.legathova@yahoo.com :-)
    - L.

    OdpovědětVymazat
  17. nádherná je!:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  18. krásna :) lucinkabalintova@gmail.com som zaregistrovaná :)

    OdpovědětVymazat
  19. lindik1@gmail com :)) a vše splněno.

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem se na ni tak zakoukala přišla mi božská a pořád mi přijde ;3
    Kate27kate@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sledujem ťa cez GFC ako Julka Ďurčeková. Super GA! :-)

    OdpovědětVymazat
  22. nenašla jsem sledování přes GFC tak jsem dala like na FB (nikola mills)
    :-)
    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat