SOCIAL

8. 11. 2013

200


Je tady dvoustý příspěvek a s ním přichází i malá změna. Jak vám jistě fotky napoví, budu přidávat posty #TODAYIAMWEARING. Já vím, je toho všude plno, ale bohužel jsem taky holka a chci se předvádět. Snad vás to neodradí od prohlížení mých fotek. Nebojte, budu stále přidávat fotky s popisky, jak bych hrozně potřebovala volno, jak mi odkládání povinností svědčí a pořád budu postovat květinové fotky svých holých zad. Mimochodem trošku jsem zaspala druhé výročí blogu. 20.9.2013 tomu byly přesně dva roky, co jsem blog založila.
Tak je možná čas na změnu, co vy na to?

11 komentářů:

  1. ta kabelka je suprová, odkud?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebudeš tomu věřit, ale z deichmannu.
      Sháněla jsem hrozně dlouho černou kabelku aby byla do ruky i přes rameno, aby měla zip a uvnitř jednu malou kapsičku na zip. Zas tak šílený požadavky jsme neměla, ale nikde jinde prostě takový neměly, a pak jsem šla jako poslední možnost do deichmannu a měli tam tuhle, tak jsem brala:)

      Vymazat
    2. presne cosi take zhanam i ja.. a nikde nic :) dik za tip :)

      Vymazat
  2. Každá změna na blogu, která ti udělá radost, je jen dobrá. :) Gratuluji k 200. článku, gratuluji k 2. výročí. :) Líbí se mi celkově tvůj styl. :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezké, hlavně ten svetřík a vlasy! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) vlasy by už potřebovaly ostříhat:-o

      Vymazat
  4. právě ti přibyl nový čtenář, miluju tvý vlasy!

    OdpovědětVymazat