SOCIAL

12. 11. 2013

201



Ti, kteří mě sledují na INSTAGRAMU ví, že mi přišel první balíček z R&T. Nechápu, jak to v tom Hong Kongu tušili, ale vybrali mi srdíčkovej řetízek. Třikrát juch! Protože já srdíčka miluju, můžu je mít na tričku, ve vlasech, v uších, na hrníčku, můžu je mít jako tapetu v počítači, můžu je mít zkrátka kdekoliv. Ale na krku mi ještě zatím žádné neviselo. Ovšem to se se spolupráci s rings and tings změnilo.
P.S. Soutěž o psaníčko JASQUES VERT vyhrála Haňule Strakovic a já ji tímto prosím, aby se mi ozvala na email a k tomu přidala svou adresu.

4 komentáře:

  1. tak to je super, že to trefili! :)) Mají super věci, jak tak sleduju a stávají se čím dál tím víc oblíbenějšími.

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíčka mám též hrozně ráda, protože jsou taková nevinná a dětská, ale jsou symbolem něčeho mnohem vyzrálejšího.

    OdpovědětVymazat