SOCIAL

14. 11. 2013

202

Nejraději na blogování mám příležitosti, kdy můžu nakouknout do soukromí ostatních. A tak mě nejvíce baví posty typu "můj pokoj", "kde bydlím", "co nosím ve svý tašce", "jak to vypadá v mý skříni" ...
Tak jsem se rozhodla, že když to mám ráda u ostatních, možná by to ostatní měli rádi i u mě. Nečekejte, že budu mít doma rekonstruovaný luxusní nový pokoj. Právě naopak, bydlím v obrovitánským domě, kde máme stropy až do nebes. Omítka praská, parkety skřípou a celkově si celý dům žije vlastním životem. Skříně mám starý přesně 25let, protože si je naši pořizovali, když se vzali. Jediný novější kousek nábytku, který mám, je postel. A to je tak všechno. Parkety jsou starý, dveře jsou starý, stůl je starej, knihovna je stará a knížky v ní taky.






28 komentářů:

  1. máš to všechno tak hezky úhledně srovnané ;) (parkety!!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úhledně srovnané to mám jen ve "spací - bydlecí - učící" části.
      Jinak z druhý poloviny pokoje mám udělanej ateliér a tam je to jak po výbuchu. Ale jinak jsem na pořádek celkem pes:D Všechno musím mít srovnané, nejlépe podle barev.
      A parkety jsou super, jen do doby, kdy ráno spěcháš na bus a do holé nohy se ti zabodne obří tříska, jauvajs!

      Vymazat
  2. máš moc roztomilý pokoj. a ten pořádek ve skříni...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, u mě má všechno své místo, jsem v tomhle úchylná

      Vymazat
  3. ráda ti koukám po pokoji a obzvlášť ještě, když tě znám. :D Skříň jsem si chtěla vyfotit už hodněkrát. :)
    a závidím ti ten bílý nábytek, ten si budu moct pořídit zase až při dalším stěhování, které je v nedohlednu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, není nic jednoduššího, než koupit latex za 50,- a natřít si to:)
      A hlavně mě to hrozně prosvětlilo pokoj. Takhle jak je ten barák starej, tak je v něm všechno temný. A teď mám dost světla v pokoji:)
      Skříň vyfoť! Na tu tvou jsem speciálně zvědavá.
      P.S. dneska jsem zaběhla do těch levných knih a koupila si světýlka, hehe.)

      Vymazat
    2. juu tak to máme stejný...To právě nemůžu, protože v Olomouci není všechno moje a v Rychvaldě by z toho naše asi kleplo po tom, kolik do toho vrazili peněz. ://

      Vymazat
    3. Tak to je jasný, však počkej, až budeš jednou ve svým:)

      Vymazat
  4. Též chci mít zelenou zeď a bílý nábytek, jen parkety u nsá nepůjdou dát :-D Ale je to krása. Já jsem pes na pořádek v různých písemnostech, ale na věci už tolik ne. Stejně všechno skončí po týdnu někde úplně jinde a na to, abych každej víkend dělala pečlivý úklid i s rovnáním věci, prostě nemám. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už vůbec nechci zelený stěny...:/

      Vymazat
    2. Jo! Já mám světle růžové a chci bílou. Jen jsem tele a neuměla bych to pořádně přemalovat. :D

      Vymazat
    3. Ale prd, určitě uměla!:D

      Vymazat
  5. Ja mam taketo posty naozaj rada a ty mas naozaj uprimne velmi peknu izbu, paci sa mi ako si sa vyhrala s detailami, naozaj pekne! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úplne krásnu dievčenskú izbičku<3 A to,že je v nej všetko staré-dúfam,že to nebola sťažnosť!!! lebo čím staršie sú veci,tým je v nich viac života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, když to napíšeš takhle, tak to hned zní lépe:)

      Vymazat
  7. Vaši asi měli před těmi 25 lety úžasný vkus, neb všechno je to boží!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. máš krásnu izbu!! :) a tá posteľ ach!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. To jim ani nebudu říkat, jinak by mi zpychli:D

      Vymazat