SOCIAL

21. 11. 2013

204

Tohle je outfit doslova za stovku. Kdo mě sleduje na INSTAGRAMU, tak ví, že jsem nedávno v sekáči ulovilo tohle úplně nové sako ze ZARY za 29,- (!!!). Miluju Ostravské sekáče a ještě víc miluju ostravské prodavačky v ostravských sekáčích, které ani neví, co ZARA je. A taky miluju ostraváky, kteří skoro do sekáčů nechodí. A nejvíc miluju ty, kteří tam sice chodí, ale stejně tam takový skvosty nechávaj. Tolik óda na ostravské sekáče ... ámen!




19 komentářů:

  1. kde, kde, kde, kam, kam, kam v Ostravě chodit, poraď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na sýkoráku:) pak ve vojance je dobrej a potom ještě jak byl v centru mekáč, tak naproti je anglickej:) a jeden anglickej je i v prioru v patře

      Vymazat
  2. Haha,přesně jsi to vystihla! To sako je vážně super.. já v sekáči nikdy nic pořádně nenajdu,grr

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to sacko je ake nadherne! Skvely ulovok. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu někdy člověk kouká, co za věci se tam dá najít a za kolik. Hlavně to chce trpělivost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, něvěřila jsem vlastním očím!!

      Vymazat
  5. Proč mám Ostravu tak daleko, sakryš. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Momentalne v nicem jinem nechodim do prace:-D

      Vymazat
  7. dokonale sako! zavidim a tesim sa stebou, ze byvas v dobrom meste s dobrym tovarom :)))

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  8. Neplánuješ udělat nějakou prohlídku po Ostravských sekáčích? :D :D Jsem v Ostravě asi 2 měsíce a ještě jsem nenarazila na žádný pořádný :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eivy, zkusím na tohle téma udělat článek:)

      Vymazat