SOCIAL

26. 11. 2013

205

Zdravím ze zasněžené Ostravy!
Protože poslední dobou pořád dostávám nějaký dárečky, tak je mi jasný, že nemůžu pořád jen brát, ale musím taky dávat. Mám pro vás MINI MENTOLOVO ZLATOU GIVEAWAY. Jediná podmínka, kterou musíte splnit je sledovat blog pomocí GFC, FACEBOOK, BLOGOLOVINGOOGLE + a napsat mi s čím byste tuhle kombinaci nosily. Pak už stačí jen připojit email a jste ve hře. Hodně štěstí!



39 komentářů:

  1. Já, že ti pochválím nové věci a ono ty je rozdáváš! :D
    Hanakova311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. asi s každým pořádně teplým svetrem, kterej mě zahřeje od těch mrazíků!:)
    klarinenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vééľký biely sveter s čierne džíny. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. sleduju))
    nosila bych se svetrem nebo s podzimními pletenými šaty:)
    krysiik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji :) Já bych asi nosila ke krásně béžovýmu svetru, vzorovaným legínám a nákrčníku :) ...

    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Také tě začínám sledovat. Mě se tato kombinace líbí, ale už bych nepřidávala žádné výrazné barvy, tím by se ta kombinace zničila. Nejspíš nějaké krémové triko či svetr a k tomu kožené legíny. Jinak musím uznat, že máš velice pěkný blog.
    francesca.bertoletti96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych to nosila ke svetrům, které jsem si teď zamilovala ♥
    misula.3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. k jednoduchým splývavým černým sametovým šatům až na zem, které jsem koupila v sekáči za 15 kaček ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě mail: makuSHka.makuSHka@seznam.cz

      Vymazat
  9. natalia.tapferova@gmail.com určite s nejakym spotanovo-mentolovým outfitom

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný den. :) Já bych tuto sadu nosila rozhodně k drdolu, aby ty náušnice vynikly.. A nehty by ladily se Zenitem při fotografování zimní Prahy. Zbytek bych nakombinovala dle nálady. ;)
    Dík za soutěž. Vymýšlení odpovědi zlepšilo ráno. Gabriela
    gabrielsouckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. s nejakým bielym svetrom alebo čiernym :) lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji tě už delší domu, zatím jen na fb, ale začala jsem i na bloglovinu i google+. No, asi bych to nosila s takovým krémovým volnějším tričkem, u kterého si pořád stěžuji, že ho nosím, ale nemám moc nic k tomu za doplňky a užší tmavší džíny s hnědými šněrovacími botami. :3

    OdpovědětVymazat
  13. Asi se všema svýma jednoduchýma šatama ♥

    andyjaklova@gmail.com
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. jakmile jsem rozklikla článek, ty věci jsem si naprosto zamilovala!

    už mám vymyšleno milion kombinací, třeba s legínami, mint svetrem,který si plánuju pořídit a chain řetízkem :)
    sleduju tě přes všechno jako Verů Ďurčová
    verifash@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. s cernym svetrem
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych si to zkombinovala s takovým skoro černým svetříkem a legínami :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nenosila by som to ja, ale dala by som to kamoške na Vianoce ako darček :))
    lolekbolekm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji :)
    Nedávno jsem si objednala z ebay tmavomodrou sukni, k té by to bylo naprosto luxusní! :))
    vercahola1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj,
    nosila bych to určitě s krásným krémovým svetříkem, který jsem si nedávno koupila:) miluju tuhle barvu:)
    janca.12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. no predsa s mojou krásnou novou kabelkou :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Ja by som si to dala k mojim krasnym čipkovaným bielym šatám :))) Si to viem živo predstaviť...

    minarikovaromana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Sledovací podmínky splněny! :)
    eliota@centrum.cz
    nosila bych to s mým novým béžovým svetříkem z hm :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduju jako: Ellkerka
    FB like jako: Love is our drugs
    Bloglovin: E. Šaffer (ellkarka)
    Kombinace: http://breakheaven.tumblr.com/post/68565363310 <- Něco podobného. :)

    OdpovědětVymazat
  25. S mojí novou černou šálou :)
    n.kej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. s mint svetrom s plátkami na lakťoch a čierne skinny :)
    ludtka002@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Mám přímo úžasné mint šatičky ke kterým se to hodí! ;)
    krolling-done@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. S šedým svetrem :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. s čierným sakom prípadne coat a slimáče!:)
    barbora.jozefikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Bílý huňatý svetr a černé skiny :)
    sleduji
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. s bílým svetrem :))
    katiiphotography@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. všetko sledovane :) n.princess@azet.sk s mojou super bielou mikinou a nohavicami takej mentolovej farby

    OdpovědětVymazat
  33. peta.turonova@seznam.cz - sleduju na všem :)
    určitě s nějakou bílou halenkou a světlými džínami :)

    OdpovědětVymazat
  34. misa.adamkova@seznam.cz
    GFC + Bloglovin: Michaela Adámková
    FB: Michaela Mia Adámková
    Nosila bych s bílým svetrem, černýma skinny džínama a converskama ... prostě něco jednoduchýho, ať vynikne ta krása :)

    OdpovědětVymazat
  35. mňa ako prvé napadli kráľovsky modré šaty,čierne pančuchy,čierny cardigan a k tomu toto,kombinácia mentolovej a kráľovsky modrej nemusí byť zlá :))
    krásne ceny
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji pod tímto účtem :)
    i.karin@email.cz
    Nosila bych to na ples ke svým černo-mentolovým asymetrickým šatům O:)
    Nebo k mint průsvitné blůze se zlatými detaily a černými kalhotami

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji na blogvinu a fb jako Kateřina Hejná)
    urcite k necemu jednobarevnemu,treba k cernemu svetru a tmave sedych vypasovanych dzinam,martenskam a nejake parce(cerne,tmave hnede nebo khaki zelene) a cerne kabelce:)

    OdpovědětVymazat
  38. Sledujem na blogvine a facebooku ako Ema Švantnerová.
    Nosila by som to k mojim šedo-mentolovým šatám. :)
    esvantne@gmail.com

    OdpovědětVymazat