SOCIAL

28. 11. 2013

206

Tak moc jsem se těšila, že budu spolupracovat s sheinside,až z toho nakonec nic není. Ale karma přece jen chtěla, ať si nějakou spolupráci vyzkouším a tak mě oslovili z FRONT ROW SHOP. Nadšeně jsem jim odepisovala hned během přednášky (pan docent Svoboda jistě odpustí). Vybrala jsem si TENHLE "etno přehoz" (??). Všichni mě od něj odrazovali a zřejmě jsem je měla poslechnout, protože přišlo něco, co se obrázku v eshopu zdaleka nepodobá (maximálně střihem, ale vzor je úplně něco jiného). Ale nevěšela jsem hlavu a přesto jsem mu dala šanci. Co na něj říkáte? I když jsem čekala úplně něco jiného nakonec mám pocit, že ke mně patří.







10 komentářů:

  1. Škoda je, že ti nepřišel ten, který tam prezentovali, každopádně se mi líbí i tento a pasuje ti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ale určitě by mi ten původní slušel více:D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mě se více líbí ten na eshopu, ale zvknu si na něj určitě:)

      Vymazat
  3. Já myslím, že se k tobě hrozně hodí a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzeráš taaaak super <3

    Btw-GFC sa stále neumúdril? :/ Btw2-na čom ti pohorelo to sheinside?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GFC si stále nedá říct:( Zkouším to každej den, projela jsem trilion for na internetu, nevím co s tím je. A sheinside ani nevím, nejdřív psali sami o spolupráci a pak najednou, že mám málo folowers na fbíčku..:D Takže si to zkrátka rozmysleli.
      A děkuju:)

      Vymazat
    2. shit :/ Pri tej príležitosti ťa aspoň na FB follownem,ked ma tam sheinside uvidí,určite si to s tebou rozmyslia,neboj! :D

      Vymazat