SOCIAL

3. 12. 2013

209

Zdravím všechny nadšence secondhandů, 
jak jsem slíbila, tak i plním. Dneska vám napíšu tipy na ostravské sekáče. Protože já se vyskytuju nejčastěji v centru, tak to bude post o sekáčích převážně tam. Vůbec první sekáč, do kterého jsem kdy vlezla (díky tati) je sekáč na sýkoráku. Dnes známý jako  "BAZARY MĚŠEC". Asi vám nemusím úplně detailně popisovat, kde se sekáč nachází, otřelej Ostravák bude vědět. Prostě vystoupíte na zastávce "Most Miloše Sýkory", přejdete cestu a jste tam. Než se dostanete do samotného sekáče, musíte projít sekcí prodeje porcelánu, nábytku a elektroniky. Potom uděláte vlevo v bok a sejdete po chodech do suterénu. Tam už se nachází samotný sekáč, většinou se dvěma prodavačkama (jedna vykupuje, druhá prodává). Rozdělen je na část dámského, pánského a dětského oddělení. Jak říkám, tenhle sekáč je moje srdcovka a já tam chodím snad co jsem vylezla ze základky. Takže ho mám prolezlý od shora dolů. Celý obchod se tváří jakože tam nic nenajdete, ale zdání klame. Já mám odtama skvělý kousky, například FUNGL NOVÝ SAKO ZARA za 29,-. Jen párkrát se mi stalo, že bych odešla z tohohle sekáče s prázdnou.

Když se potom vydáte na náměstí a půjdete směrem, kde býval McDonald, narazíte na anglickej sekáč. Nemůžete ho minout, před vchodem vždy stojí cedule s nápisem, za kolik si tam můžete toho dne nakoupit. Nachází se v patře a je o dost větší než BAZARY MĚŠEC. Prodavačka je tam jen jedna a většinou tam nebývá moc lidí. Takže je tam fajn klídek na přebírání. Tenhle sekáč funguje na etapy, tím se rozumí, že každej týden je nová cena, ale stávající zboží. Začíná se na 59,-. Každej týden se zlevňuje o 10káčé, dokud není cena na 5,-. Takže je ideál jít hned první týden, dokud je zboží nový, čerstvý, zkrátka největší výběr. Ale stane se, že tam nakoupíte ještě předposlední týden super kousky. 

Dalším sekáčovou oblast najdete ve VOJANCE (vystoupíte na Výstavišti). Tam se nachází rovnou tři sekáče. Začnu tím nejlepším - Sekáč HANKA - skvělý sekáč na etapy. Pondělí 40, Úterý 30, Středa 20, Čtvrtek 10, Pátek 5. Co se týče samotného sekáče, tak je hrozně malinkej, ale paní prodavačka je hrozně milá (popřeje hezkej den a ták). Mám pocit, že tam najdete převážně věci H&M.Ale musíte hrabat, protože tam jsou i nenositelný hadry. Potom ve VOJANCE najdete ještě dva další sekáče. Ani netuším, jak se jmenují. Jeden je tam pořád, do toho možná ani nechoďte, nedá se tam nic ulovit, ledaže byste potřebovali vohoz na zahradu. A ten druhý je tam nově. Je to mini kamrlík, kde se dá něco vylovit. Ceny do 100,-. Tyhle dva vás nijak neosloví, prostě těžký podprůměr. Ale do HANKY určitě zajděte.

A poslední zastávka bude v anglickém sekáči v patře obchodního domu PRIOR. Je to obrovskéj sál, kde jsou hezky pověšený a seřazený kousky na dlouhých štendrech. Když jsem tenhle sekáč objevila, jásala jsem. Značky TOPSHOP, ASOS, ATMOSPHERE, GINA TRICOT, NEW LOOK, ... do 100,- Mám odtud opravdu skvělé kousky, jenže poslední dobou šíleně předražili (200,- a více) a už tam nechodím tak ráda. Navíc do sortimentu zařadili i oblečení z číny. A to fakt nemusím, abych chodila do sekáče a vypadalo to tam jak na tržnici. Sice jsou ty věci nový, ale kdybych chtěla vitnamský věci, zajdu si prostě rovnou na burzu. Tady chodím už jen kouknout co nového a hlavně na výprodeje. Ale jako ruku na srdce, chodit už i do sekáče na výprodeje?? Dávám velký mínus za předražený věci.

Takže to je ode mě vše. Určitě mi dejte vědět, který jste navštívili a jak vás oslovil. A hlavně! Co jste pořídili...

6 komentářů:

  1. veľmi super nápad na článok, tiež som prepadla sekáčom a nakupujem tam viac ako v ônormálnych" obchodoch, len mi príde, že niektoré strašne predražujú lebo vedia, že je to v dnešnej dobe "in" nakupovať tam :) a chválim to sako, je prekrásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takový "marketingový" tah (ehm?) zavedli i v tom anglickým.
      Začlo jim tam chodit hodně lidí a tak zvedli ceny, což je škoda.
      A děkuju:)

      Vymazat
  2. Achjo, proč jsem až kdesi daleko pod Ostravou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem z Ostravy, ale i tak..by mě zajímalo, kolik těch "anglických" sekáčů je skutečně anglických. U nás v Liberci hlásá "anglický" každý druhý, ale anglickou značku aby tam člověk pohledal.:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ať ti lidi táhnou!! :D Nakupovat mě tam v dětství naučila mamka a teď aby si člověk horko těžko zvykal chodit někam jinam, když už je pomalu v Šopinu levněji než ve starém second handu (mou starou babičkou ze Slovenska nazývanou bučorak :D) :(

    OdpovědětVymazat