SOCIAL

4. 12. 2013

210

Poprvé jsem využila ovladač na samospoušť, který jsem díky ATIGU pořídila za třicet. Juch, vážně funguje! A tyhle šaty mám ze secondhandu HANKA (o kterém jste mohli číst včera), jsou z H&M a stály celých 10,- (!!!). Už se těším na léto, až je budu moct pořádně provětrat.



8 komentářů:

  1. Cože, deset korun? I za dvě stovky by byly super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je právě měla vyhlídnuté ve výprodeji za 200 ale furt jsem si říkala, že někde seženu určitě lepší. A hele ho!

      Vymazat
  2. Já zírám! Úžasné fotky, šaty a je boží i ten ovladač, který by se mi tolik šikl. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná a fotky se povedly! <3

    OdpovědětVymazat
  4. tieto fotky sa vážne podarili,ovládač je super vecička :)) tiež by sa mi veľmi hodil,bohužiaľ mám kompakt :D

    OdpovědětVymazat