SOCIAL

22. 12. 2013

214

Našla jsem je!
Včera.
Původně jsem měla v plánu hledat "jednoduché černé", nakonec mám "skvělé tělové". Zase se mi jednou potvrdilo, že nemůžete hledat přesně to, co chcete. Protože nikdy nechcete to správné (chápej, karma moc dobře ví, co je pro tebe dobré). A tak, když jsem šla včera o pauze koukat po obchodech, najednou tam byly. S úsměvem jsem vytasila kreditku a šla spokojená zase pracovat.






7 komentářů:

  1. Haha, napsala jsi to skvěle, je to tak!:D
    A šaty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. ,,Zase se mi jednou potvrdilo, že nemůžete hledat přesně to, co chcete. Protože nikdy nechcete to správné"

    no to je bohuzel naprosta pravda, omg :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou úžasné, určitě ti budou slušet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. sú kráásne! aj si veľmi pekné outfity hneď vytvorila,no krása :)

    OdpovědětVymazat