SOCIAL

25. 12. 2013

215



A je po všem!

___________________________________________________________________________

Letos jsem ani nedoufala, že budu mít nějakou vánoční náladu. Až do dvacátýhotřetího jsem se nacházela v módu PRÁCE - ŠKOLA - PRÁCE - ŠKOLA - DOMŮ - VYSPAT. Nakonec mi ale pravou vánoční atmo vytvořil Tom, který obstaral nejbáječnější stromek (děkuju). Markét, která mi darovala džbánek a roztomilé dárečky (děkuju). Rodičové, s kterejma jsme na poslední chvíli pekli, zdobili, vařili a smažili (děkuju).

Doufám, že jste měli méně hektické předsváteční období. Nestihla jsem nikomu napsat smsku, poslat pohled, email ani holuba. Jsem zlá, nevděčná a karma si mě najde.
___________________________________________________________________________





7 komentářů:

  1. krásné :) co bychom si bez těch našich milých počali, což :)?!

    OdpovědětVymazat
  2. Letos to vážně strašně rychle uteklo, strašně jsem se těšila, pekla, zdobila a uklízela pokojíček, a pak jen jeden den a je po všem..Takový chvíle vždy strašně rychle utečou, ale čekat se na ně musí dloouho :/ Hrozně se mi líbí ta část ložnice, hlavně to povlečení na úžasné posteli působí starodávně (?) a to se mi líbí :) Přeji krásný svátky a šťastný Nový rok ! :)
    www.addell-all.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Adélko, povlečení donesl Ježíšek.)
      Všechno nej do Nového roku.

      Vymazat
  3. Krásné fotky. :))
    Letošní Vánoce jsou celé divné a uspěchané, takže v tom určitě nejsi (jsi nebyla) sama.
    Užij si zbytek svátků. :)

    OdpovědětVymazat