SOCIAL

3. 1. 2014

219

____________________________________________________________________
2  0  1  3
____________________________________________________________________
LEDEN byl samozřejmě ve znamení prokrastinace. Zkoušky se šoupaly jedna za druhou a já si raději fotila nohy a hodinky (proč ne žejo!). 30.ledna mi umřel druhej králíček (Momo) a já se zapřísáhla, že už nikdy nechci domácího mazlíčka.




V ÚNORU jsem začla pracovat jako servírka v TV klubu (jestli to někdo odtama čte, zdravím holky z kuchyně a taky holky za barem). Od téhle doby, kdykoliv jste mě někde potkali, smrděla jsem jako hranolka a cigarety.





V BŘEZNU jsem se poprvé potkala s Erkou a zároveň mi ego kleslo na bod mrazu, protože tak hezkou holku jsem do tý doby neviděla. Jinak se nic zvláštního nestalo kromě Velikonoc a narozeninové oslavy M + M na zkušebně.




DUBEN byl o něco zajímavější. Nejen pro mě, ale i pro blog. Vůbec poprvé mě někdo kontaktoval o spolupráci. Já nadšeně kejvla a od té doby to šlo nějak samo. Byla jsem podruhé na koncertě Astronautalise, který byl fajn (ale to je tak všechno). Taky jsem se podruhé koukla do Vídně a viděla víc než poprvé. 10.dubna jsme s Tomem oslavili 4 roky.





V KVĚTNU se mi Tom vrátil po dvou letech zpět. Jezdila jsem hodně na kole a všechno bylo tak nějak hezčí. Pořád jsem pracovala jako servírka a už mě to přestávalo bavit. Ale potřebovala jsem z něčeho žít a tak jsem vesele dál obsluhovala. Možná jsem tušila, že se to brzo změní. S M+K+P+J+T jsme plánovali společný trip po ČR, který se nikdy neuskutečnil.




Začátkem ČERVNA jsme s Tomem oslavili narozeniny. Tentokrát v poklidu, žádná velká párty (achjo stárnem). Jinak byl červen asi nejvíce hektickým měsícem, končil semestr, já měla narvanej diář termínama zkoušek, do toho směny v práci, doma výměna oken, malování. Zkrátka se dělo všechno najednou. Nestíhala jsem nic a najednou byl další měsíc.





Dostala jsem nabídku do nové práce a s radostí ji přijala. Od ČERVENCE už neservírkuju a dělám v obchoďáku. Práce s oblečením + skvělý kolektiv = práce snů. Celý měsíc trávím v práci, semtam mám volno, vyrážím na místní pouť, nebo zevlím doma.




V SRPNU už mám konečně trochu volna, tak vyrážíme na společnou dovču na Slovensko. Užíváme si, máme se fajn. Taky mě Tom vytáhne poprvé na bobovou dráhu. Jdeme na nejlepší svatbu a já chytím kytici = do roka vdavky. Srpen je nejlepší, nic nemusím a zároveň mám prostředky na užívání si (Takovej život chci).







V polovině ZÁŘÍ mi zase začíná semestr a tak začínám stresovat a pod tlakem vedoucího fotím. Zakládám nový blog, na kterým bych chtěla postovat mnou navržený interiéry, ale nemám na to čas ani inspiraci. Jedem na výlet do Brna.
 




V ŘÍJNU chodím pořád do práce, fotím do školy, zase jsem v módu práce/škola. Chtěla bych zpět srpen.



V LISTOPADU začínám více přispívat na blog. Školu odkládám co se dá. Snažím se dělat co mě baví. Nestresuju se a uklidňuju se tím, že co nestihnu teď, stihnu příště.





Psát blog a přispívat mě baví čím dál víc. Najdu si na to čas i mezi zkouškovým. Jedem už skoro tradičně na Vídeňské trhy. Užívám si ten klid před Vánocema. 22.12. nakupuju dárky. Všechny zkoušky mám hotové. Vánoce jsou super, Silvestr je super, do Novýho roku vkráčím pravou nohou...



6 komentářů:

  1. Na to, že ten rok 2013 nezačal nejoptimističtěji, krásně skončil a doufám, že tento pro tebe bude celý skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle rok nemám žádný zvířátko, takže by to mohlo klapnout.)
      A děkuju Rony, tobě taky přeju krásnou čtrnáctku!

      Vymazat
  2. Haha, tak snad ti vyjde letos ta svatba! :O :) Hezky napsáno - stručně a jasně!

    Eiva Poppins: Brighton Based Blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svatbu jsem sama zvědavá:D
      Zatím se žení všichni okolo mě..

      Vymazat
  3. kočičkooooo! zrovna jsem psala něco podobného o tobě, ale mám to nějak moc dlouhé:( jsi ňuník!:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oOoooOoO, sem s tím, mám ráda dlouhé psaní:-*

      Vymazat