SOCIAL

10. 1. 2014

224



Taky máte pocit, že čtrnáctka bude zlomová?
___________________________________________________________________


 MYSLÍM, ŽE TO BUDE ČERNEJ ROK. BUĎ BUDE DOBREJ, NEBO NE
___________________________________________________________________


Vyzbrojila jsem se na něj černočerným diářem, do kterýho si budu zapisovat svý černočerný myšlenky.  Já jsem totiž připravena na nejhorší.  Jsem připravená na to, že už fakticky musím žít dospěláckej život se vším všudy.  Pevně věřím, že si najdu práci v oboru, která mi bude každej měsíc proplácet nesmyslný složenky. Budu muset zapomenout na věčnou prokrastinaci a místo toho budu důležitě zvedat telefony a chodit na pracovní pohovory. Začnu používat titul před jménem a nikdo už mi nebude tipovat sladkých 15let (!!!)

Ale ještě předtím, než se ze mě stane dospělák, tak se budu obklopovat holčičíma věcma. Budu mít čas kupovat si každý týden květiny do vázy. Budu se válet v posteli dokud nedostanu hlad. Budu odkládat psaní diplomky dokud to půjde. Pojedu na výlet do Londýna, uvidím poprvé moře, s Tomem oslavíme 5let, a pak…pak oslavím narozeniny, odpromuju a vyrazím do krutý reality.








    ___________________________________________________________________

JESTLI MÁTE TIPY, CO V LONDÝNĚ ČLOVĚK MUSÍ VIDĚT, TAK SEM S NIMI !!!
___________________________________________________________________

11 komentářů:

  1. Super černočerný věci! :)
    Jinak, máš dost podobnej život jako já, až trochu nechápu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou! Tak alespoň v tom nejsem sama!
      Můžem si začít psát povzbuzující mejly!

      Vymazat
  2. Nedes samu seba ani mňa! :D Uži si študentských čias do poslednej nanosekundy! Nikdy by som si sama nemyslela,ako veľmi mi to bude chýbať! Aj napriek rokom driny,odriekania a hrbením sa nad knihami.
    hahah,nespoliehaj sa na titul veľmi,mne doteraz niektorí tipujú 17 a dobre,že ma za líčka neťahajú :D a vraj pani doktorka,no :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty náhrdelníky jsou nádherné :) Sama bych si ráda takové pořídila, ale asi je neumím nosit..vždy mi to na mě nepřijde tak dobře vypadající, jak bych si to já představovala..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pořizuj, já nejdřív myslela, že na náhrdelníky taky nejsem typ. Nikdy jsem je nenosila, stejně jako prstýnky a hodinky a teď??? Nosím všechno.) určitě zkus nějaký koupit;)

      Vymazat
  4. Taky jsem se vyzbrojila černočerným diářem a připravila se na přelomový rok 2014. Ty jsi ještě neviděla moře? Vůbec? Že bych nebyla poslední čistokrevná suchozemská krysa? =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho viděla maximálně na fotkách nebo ve filmech, ale letos budu mít premiéru a moc se těším !
      A doufám, že ty ho taky letos konečně uvidíš na vlastní oči. Protože víš jak, v nebi si všichni povídaj o moři;)

      Vymazat
  5. rok 2014 vidím neuvěřitelně černě! mám totiž takový tušení, že skončí svět... jako vážně!

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně bych doporučovala navštívit Dům hrůzy a hororu :)

    Jinak mám mám stejné náhrdelníky jak ty, teda kromě toho s nápisem Love:)
    A přeji úspěšný rok:)

    OdpovědětVymazat