SOCIAL

13. 1. 2014

225

Dnes mám pro vás takovou malou recenzi.
Hrozně dlouho jsem si chtěla koupit tenhle cardigan. Na ebay se mi ho nedařilo vydražit za rozumnou cenu, a u českých facebookových prodejců jsou přírážky větští než cena dvou těchle svetrů. Takže když se mi ozvali z eshopu EVERBUYING, že si mám vybrat cokoliv do 20$, poctivě jsem projela celou jejich nabídku a ejhle. Můj vytoužený CARDIGAN tam byl. Dokonce na EVERBUYING výjde levněji než na ebay(!!!).
Co se týče samotného eshopu, jsem hrozně spokojená. Stránky jsou přehledné, velmi milá komunikace s oddělením pro zákazníky a navíc jednoduchá registrace, což určitě ocení netechnické typy. Dalším plusem je dodávka zboží. Jsem zvyklá z ebay, že věci chodí s dodací lhůtou měsíc a více... Ale na EVERBUYING to netrvalo ani dvacet dní a já ho měla doma, dokonce balík přišel doporučeně. Takže za mě EVERBUYING rozhodně ano!






A tady ještě malá ukázka, mezi čím jsem se rozhodovala, a co se na EVERBUYING dá pořídit pod 20$:















2 komentáře:

  1. v jakém programu děláš ty polaroidové rámečky?:) jinak svetr vypadá krásně a i poměrně kvalitně

    OdpovědětVymazat