SOCIAL

17. 1. 2014

227

____________________________________________________________________

NÁKUPY V PRIMARKU
____________________________________________________________________ 


Rozhodla jsem se udělat menší článek o rakouském PRIMARKU. Na votoči mě uživatelky stále bombardují dotazy, jak je to s dopravou, jaké se tam dá sehnat oblečení, atd. Ještě než teda začnu psát, jak to vidím já, tak bych zmínila takovou technickou - Primark není ve Vídni! To je asi největší omyl, najdete ho totiž v GERASDORFU - těsně před Vídni.

Jak je to s dopravou?
Já ve Vídni i Gearsdorfu byla pokaždé AUTEM. Vždy se zaplnilo celé auto a cena benzínu se rozpočítala na osoby. Je to asi nejpohodlnější možnost. Ale není nejlevnější, pokud nemáte dálniční známku, tak musíte počítat s výdeji navíc. Cena rakouské známky byla 15e, když jsem jela naposledy (12/2013). Další věc je parkování, v G3 je parkování zdarma, ale jestli chcete jet i přímo do Vídně, připravte si další éčka za parkovné.
Můžete využít taky autobusovou nebo vlakovou dopravu. Jestli pořád přemýšlíte nad nákupy v Primarku, tak jaro je na to nejlepší doba. Můžete totiž využít TUHLE možnost za dost dobrej peníz. 

A teď, když už jste si vybrali, jak pojedete, se vrhneme rovnou do Primarku.
1. Pokud můžete jet v TÝDNU, tak jeďtě raději v pracovní den, protože o víkendu tam jsou hrozné návaly
2. Pokud jedete o víkendu, jeďte opravdu BRZO ráno. Kolem poledne se tam totiž už ani nepohnete.
Tohle jsou asi nejdůležitější rady, které vám můžu dát. Teď už vám stačí vzít nákupní tašku a vrhnout se na nakupování. Abyste se vyhli čekání dlouhých front u kabinek nebo na pokladnách, jeďte do Primarku na otvíračku. Jo a jestli vám můžu poradit, tak pokud pojedete opravdu jen na nákupy do Primarku a zpět, neberte s sebou eura. Peníze si nechte na kartě a plaťte KREDITKOU, protože tak máte nejlepší kurz.


____________________________________________________________________

Ale teď teda přímo k nákupům. Co se dá v Primarku pořídít??
____________________________________________________________________ 






15 komentářů:

  1. Ty puntíkaté šaty a košile na poslední fotce! Nádhera ♥ škoda, že se tam nemám jak dostat, autem tam nikdo nejezdí a busem se to taky dost prodraží :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pokud jsi z moravy nebo slezska, tak ten bus na jaře za 490 ,- je za hubičku.)

      Vymazat
  2. nasla jsem na votocvohoz ze sem davas prispevek o primarku, nikdy jsem tam nebyla ale slysim o tom ze vsech stran, jake jsou tam ceny? nizke nebo normalni ? cim je primark vyjmecny ? promin za tolik otazek ,ale jen bych to chtela uz konecne poznat!-_- taky mam blog o mode a life stylu
    a mimo jine i giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, primark je docela levnej, právě proto je u lidí asi tak populární. Cenově je výbornej, džíny koupíš do 200,- a drží lépe než když jsem koupila u nás za 700,-. Oxfordky z primarku mám už přes rok a vypadají pořád jako nové, stály asi stovku a drží lépe jak oxfordky, co mám od Bati. Je to zrádné, já vím, ale já jsem s primarkem spokojená. Nejvíc se vyplatí asi kupovat basic kousky, nátelníky a trička se dají koupit za euro a ve výprodejích se dají ulovit šaty klidně za dva éčka. Koupila jsme tam třeba zimní boty za 150,- a jsou úžasně teplé, mají po celé botě kožíšek, takové jsem tady za rozumnou cenu nemohla sehnat...
      Takže ceny tam jsou nizké ale i normální (když se nejedná o výprodej, nebo basic). Vyjímečný asi ničím extra není, spíš jen tou cenou.)

      Vymazat
  3. Tyjo, krásné věci sis nakoupila, také bych chtěla někdy ten všemi vychvalovaný Primark navštívit:)
    http://lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty!!!! Jsou dokonalé! :) Primark jsem poprvé objevila minulý rok, když jsem byla na stáži v Anglii, zamilovala jsem se na první pohled a od té doby pořád přemýšlím, kam bych se mohla vydat, abych to měla co nejblíže... Samozřejmě mě napadla ta Vídeň nebo Berlín (jsem z Liberce a obojí je dost daleko, ale cenově lépe vychází ta Vídeň) ale slyšela jsem že ve Vídni ve G3 jsou velikosti dost přebrané. Je to pravda? :) Nerada bych vyhodila dost peněz za dopravu a pak nic nesehnala. :) Protože nosím XXS/XS :)
    Jinak máš skvělý blog! Ráda se přidám mezi tvé pravidelné čtenářky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřišlo mi, že by to bylo nějak extra přebrané, možná ve výprodejích, to asi jo...Ale to se asi tak nedá říct, že tam jsou věci přebrané nebo nejsou.Záleží, kdy tam člověk jede a jaké věci se mu tam zrovna líbí:)
      S velikostma jsem teda fakt nikdy problem neměla:)
      A děkuju! moc si toho vážím;)

      Vymazat
    2. No mi třeba z Primarku většina šatů nesedí. Podivné.

      Vymazat
    3. wtf? tobě s postavičkou jak lusk?
      Nevěřím!

      Vymazat
  5. Já sem tam zavítám do Primarku u nás (V Liverpoolu teda, ne v Rakousku:D) a nadšená jsem hlavně z doplnků a pánského patra, sama si tam až tak nevyberu, jsem hrozně náročná. Ale vždycky tam procházením těch pater strávíme čtyři hodiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V únoru letíme do Londýna:) tak sjem zvědavá na ty anglická primarky.)

      Vymazat
    2. Grrr chci taky, ty se zase máš! :( Já asi Londýn až v létě, tak mi pak musíš dát nějaké tipy. :)

      Vymazat
    3. jojo, určitě pak udělám i nějaký článek, neo tak něco:)
      Hrozně se těším, teď si leden/únor nic nekupuju a poctivě šetřím, ať si můžu v Londýně taky něco dopřát;)

      Vymazat
    4. Těším! Hele já si za poslední minimálně 2-3 měsíce koupila jen 2 věci, nevím co to se mnou je. :D

      Vymazat
  6. Ahoj,
    chystám se do Primarku do Vídně, ale do nákupního centra na jihu SCS. Jsem jen trochu nejistá z toho, jestli tam Primark opravdu je (ikdyž na stránkách Primarku i nákupního centra je uveden), právě z důvodů, že všichni na internetu píší, že jezdí jen G3. Ale to asi z důvodů, že je to blíže Česku, že? Tak se chci zeptat, jestli máte někdo s tímto Primarkem zkušenosti..??

    OdpovědětVymazat