SOCIAL

29. 1. 2014

230

 
___________________________________________________________________

Dneska se mi zdálo, že jsem přijela domů z práce za světla (!), což se teda nestává ani v létě. Ale sen, žejo! Šinu si to z šichty k baráku, otevřu branku jdu záhonkem a tam na mě vykukují první tulipány. Červené se žlutým vnitřkem. Trhám je a dávám v kuchyni do vázy. Ze zahrady na mě všichni hulákaj, ať si jdu s něma opéct buřta. 
___________________________________________________________________ 

Vstávám s tak super náladou, jakou už jsem dlouho neměla. Modlím se, ať sníh už roztaje a ze skříně si vytahuju první jarní modely. A víte, jak jsem vám psala, že tenhle rok bude zlomovej? Přesněji ve článku číslo 224!. Tak on vážně zlomovej bude. Po únoru se stěhujeme do našeho prvního bytu. Bude to láska, to vám říkám!

















13 komentářů:

  1. Jéééé, bude kolaudačka...už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné outfity! :O :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty psaníčka ve tveru mráčku se mi moc líbí. Kde jsou k sehnání? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to jen jedna kabelka, koukni tady http://www.frontrowshop.com/product/cloud-single-shoulder-bag
      z jedné strany je černá z druhé bílá

      Vymazat
  4. Jééé, moje puntíkaté tílko je slavné ♥
    Máš krásné outfity a strašně vám přeju tak dlouhej vztah!


    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a já ani nevěděla, že máš blog, hned si ho šoupám do oblíbených:)

      Vymazat
  5. Krásné. Též se těším, až nebudu muset tolik uvažovat, jak vrstvit, aby mi bylo teplo a zároveň se vešla pod kabát. :3

    OdpovědětVymazat