SOCIAL

2. 2. 2014

232

___________________________________________________________________  
 
Docela mě děsí, jak narvu svých 23let života do 1+1.  
___________________________________________________________________



Pomalu ale jistě začínáme přemýšlet, co a kde bude. Baví nás psát seznamy, co všechno potřebujeme i nepotřebujeme. Ještě nedávno jsem brečela, že budu navěky doma a teď si společně vybíráme pohovku a televizi. Vypadá to hrozně dospěle a moc nás baví důležitě vybírat v obchodech ze vzorníku barvy potahů. Za dobu, kdy jsem doma, jsem si nashromáždila infantilní hrníčky a květinové prostírání, plno lucerniček a fotorámečků. Mám dokonce talíře i příbory. Dneska jedeme pro ručníky, je to tady. Vytahuju paty z domu.








15 komentářů:

  1. to je krááása! všetko je to krásne,presne takýto štýl zbožňujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, to je všechno tak rozkošný! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasnýýý! My teda to máme s přítelem naopak, nejdříve jsme nakoupili nábytek a pak postupně kupujeme doplnky, takže třeba ty rámečky závidím!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my jdem do úplně zabydleného bytu, takže tyhle starosti nás minuly. Kupujem jen pohovku na spaní a jinak tam všechno je, takže kupujem jen drobnosti do koupelny a kuchyně. .)

      Vymazat
  4. Už se těším na fotky z postupného zařizování bytu..;)

    OdpovědětVymazat
  5. Áááá, to zní tak senzačně. :) Sama bych to brala, bohužel to zatím není možné a asi bych si měla vážit toho, že mě tu naši rádi drží a nepakují z domu... :D:D

    OdpovědětVymazat
  6. všechny ty doplňky jsou tak nádherný.. ♥

    OdpovědětVymazat