SOCIAL

5. 2. 2014

233

____________________________________________________________________

Dneska to bude fajn.
____________________________________________________________________


Včera to taky bylo fajn. Byla jsem s Ester v putovním Ostravským sekáči. Potom jsme navštívily asi ještě pět dalších a já mám pár novejch věcí. Aniž bych chtěla, ale Ester je zkrátka dobrej ukecávač a já špatnej šetřílek. Pak jsme se rozloučily a já si to pádila s ohromnou obavou do školy. Naštěstí se moje intuice mýlila a já dostala pochvalu místo vynadání.  Z knihovny jsem si odnesla dalších deset knih a vrhám se na studování. To mi ale nebrání mít stále hlavu v oblacích...







19 komentářů:

  1. zaslúžiš si mať hlavu v oblakoch :)

    OdpovědětVymazat
  2. koukám, že ten článek pro nás bereš opravdu poctivě ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, to jsou tak dokonalé fotkyy ... :))

    OdpovědětVymazat
  4. ja myslim, ze tu kabelku asi nutne potrebuju!
    bezvadne si to litas ;) Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že by ji měli mít úplně všichni :-*

      Vymazat
  5. Už jsem ty fotky obdivovala na instagramu, tak budu ještě tady ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Juu ty kraťásky jsou nádherné! ♥ a jinak s tim učením jsi mě docela nabudila, už bych taky měla zas začít... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty tvoje fotky! Dokonalý, tak krásně povznášející :) a super kraťasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný fotky ! :)
    Zvu tě na Giveaway:
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/02/giveaway-prozdravevlasycz.html

    OdpovědětVymazat
  9. Uhh, krásný fotky, nápaditý ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ty kratase sou nadhernyy!!

    OdpovědětVymazat