SOCIAL

12. 2. 2014

234

____________________________________________________________________
 
Víte co je nejlepší na tom mít kamarádky?

____________________________________________________________________

To, že se uměj otáčet v kuchyni jak otřelý hospodyňky. Včera mě totiž pozvala na oběd Markétka. Na předkrm udělala výborný americký salát, potom jsme si dali velmi sytou polévku a pokračovalo to bezvadným ragů. No a celé to završila naprosto skvostným cheesecakem a já celou tu baštu trávila až do večera. Prosím víc takových dní, kdy se stačí jen dopravit ke kamarádce a ta vás celej den obskakuje, pak si můžete lebedit v její posteli a na nic nemyslet. Probrat všechny důležitosti a ještě  mnohem víc u sklenky vína...









5 komentářů:

  1. Jee chtěla bych mít takovou kamarádku,co mě pozve a uvaří mi. Vypadá to nádherně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš pořádně hledat.) určitě se nějaká najde.
      A bylo to stejně výborné jako to vypadá.

      Vymazat
  2. Potřebuju kámoše co umí vařit jako ty tvoji! :O :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je síla ... takovou hostinu jsem neměla nikdy a nikde! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se naučit vařit, už jako fakt. :/ Ať nemusím pořád závidět. :D

    OdpovědětVymazat