SOCIAL

12. 2. 2014

235

____________________________________________________________________

Dneska jsem si smazala blog.
____________________________________________________________________


Měl sloužit k mojí inspiraci pro interiéry. Ale sešlo z toho, protože jsem se začala zabývat více tímhle blogem a fotka asi ke mně patří víc než design interieru. A tak sem se rozhodla - protože jsem nad smazaným blogem strávila hodně čas - přidat postupně něco z jeho smazaného obsahu. Zkrátka, aby moje úsilí bylo stejně pořád viděno. Jako první jsem se rozhodla o znovuobnovení článku o muffinech. Psala jsem v něm, že kombinace růžové a tyrkysové mě nikdy neomrzí. Taky jsem psala o tom, jak moje první kuchyň bude v těchhle barvách a naivně jsem si myslela, že co si umanu, to i bude. Není to tak dávno, co jsem ten článek napsala a přitom mi to přijde, že jsem to musela psát před sto lety. Odehrálo se tolik věcí, některé věci šly dobrým směrem, jiné tím špatným a některé věci zkrátka vyšuměly. Co je ale jisté je to, že moje první kuchyň nebude tyrkysová a růžová. 
Bude červená... 








3 komentáře:

  1. Někdy to tak hold chodí, že měníme názory, že se nám něco jinak zalíbí atd. Hlavní je, aby jsme byli spokojení, no ne? :)
    Ale ty muffinky vypadají kouzelně a jsou dokonale nafocené. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Rony!
      A samozřejmě, spokojená jsem, takže kuchyň je mi stejně ve výsledku šumák;)

      Vymazat
  2. Hehe já chtěla vždycky červenou kuchyň a měla jsem bílo-zelenou...Po roce jsem se naštvala, koupila fólie a polepila jsem si ji :D
    Btw pak hoď fotky kuchyně ;)

    OdpovědětVymazat