SOCIAL

19. 2. 2014

240

Vy víte, že už jsem tady psala o Ostravských sekáčích...
Ale když mě oslovila DENNIE, že bych něco podobného mohla napsat pro časopis UNDERGROUND, hned jsem kývla a šla sepisovat. Druhý den jsem se jako poctivá reportérka vydala do terénu a vyrazila na secondhandovou akci firmy MARWIL. Poctivě jsem projela celou jejich nabídku, zapisovala si poznámky a postřehy. Následující den jsem obešla všechny sekáče v centru a nakonec jsem sepsala a nafotila to nejlepší, co se dá v Ostravě sehnat a navštívit. 


____________________________________________________________________

     KLIKNI PRO PŘEČTENÍ ČLÁNKU   
____________________________________________________________________









8 komentářů:

  1. Skvělý článek, někoho podobného bych potřebovala aby udělal prohlídku v Liberci, protože tam sehnat pěkný kousek, to je vážně těžké.:D :) Super jsi pořídila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že mám Liberec z ruky, jinak bych ti hned ukázala, že se dá ulovit i tam;)

      Vymazat
  2. <3 Magdička sekáčková královna!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to neuvěřitelný... Poje kámoška taky dokáže vyhrabat taový kousky za takový ceny, ale bohužel to ve Varech toho tolik nemáme :/

    OdpovědětVymazat
  4. Děláš si srandu? U nas v Brně bych ho nesehnala pod 200,- a vypadal by 2x huř. Tleskam ti, ja a sekače, to je zlo, udělej prohlidku i u nas! :( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já budu brečet, že takové parádní sekáče nemáme tady v těch pidi městečkách ... Je jasné, že člověk se musí dost prohrabat, aby našel to správné ořechové, ale na takové "hrabání" mívám smůlu. achjo. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful sweater!

    http://www.mursway.com/

    OdpovědětVymazat