SOCIAL

11. 3. 2014

243

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Nedávno mi přišla další zásilka z FRONT ROW SHOP. Objednávala jsem tyhle šaty s vidinou, že je na jaře budu nosit pořád. Bohužel materiál je hrozně hrubý a neprodyšný, takže jsou vhodnější spíše do zimy. Nebo ještě lépe do vody... To z čeho jsou vyrobeny připomíná neopren. Takže pokud někdo sháníte plavecký úbor, jděte do nich! Já se těším, až najdu vhodnou modelku, pro focení v řece. Dneska jsem je jen lehce vyvenčila s džískou a mráčkem, který jste už trilionkrát viděli.






8 komentářů:

  1. Ale vypadají vážně moc pěkně..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano vypadají, ale člověk se v nich hned zapaří heh.

      Vymazat
  2. Tak to by mě naštvalo. Každopádně vypadají krásně, celý ten outfit je prostě..božský! Ta kabelka!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Aspoň jsou něčím zajímavé :'D né každý nosí neopren :3 :D ale musím říct, že ti moc sluší ^^

    OdpovědětVymazat
  4. neopren :D ... joj, fotky v řece zní suprově ...
    A ty šaty ti ale vážně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahhh miluju ty šaty!
    Fotky v řece v "neoprénu" si představuji naprosto úžasně. Jenom sehnat tu modelku že. :D (dobře, já bych se hlásila, ale jsem malá a mé "zkušenosti" s focením jsou téměř nulové. :D)

    OdpovědětVymazat