SOCIAL

21. 3. 2014

247

_________________________________________________________________


DNESKA UŽ MÁM PSANÍ PO KRK!

_________________________________________________________________


Proto jsem vzala do ruky foťák a jsem tady s další várkou fotek z bytu. Čeká mě sepsání posledních deseti stránek diplomky a pak osudné schválení vedoucím. Od sezení za počítačem mě bolej záda, na monitor mžourám z posledního a čaj prokládam cigaretami. Od učitelky výchovy ke zdraví hodně paradoxní způsob života. Počítač už nestíhá zpracovávat moje zmatený písmenka, které stejně po přečtení mažu.





6 komentářů:

  1. Aaaa to je nádherné,máš super vkus.!

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky! máš to tam super, také útulné! :))
    na mojom blogu prebieha giveaway so značkovou kozmetikou, ak máte záujem, bola by som veľmi rada keby ste sa mrkli ;-)
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  3. Tak kouzelné domácí doplňky až je mi z toho cukrovatě. Krásné.
    A držím palce, co se té diplomky týče.

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, jak já miluju tvoje fotky..!
    Hodně štěstí s diplomkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten věšáček na poslední fotce mám také je skvělí !!!! <3 http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat