SOCIAL

26. 3. 2014

248

_________________________________________________________________


RŮŽOVEJ DEN
_________________________________________________________________



Dneska jsem byla konzultovat diplomku a spadl mi kámen ze srdce, když mi vedoucí všechno odsouhlasil. Jak už víte, přestěhovala jsem se z rodné vesnice do černý džungle. Musel to bejt osud, nebo nevím jaká vyšší moc za to může, ale hned pod barákem mám sekáč! Dva tejdny jsem kolem něj chodila, že nebudu nakupovat a že vypadá stejně draze. Včera si to ale šinu pro chleba do sámošky a před sekáčem stojí cedule "Vše za 20". Nechává mě to chladnou, a jdu koupit každodenní nutnost. Když dávám chleba do košíku už mě nahlodává myšlenka, že bych se do sekáče měla podívat. Rychle peláším k pokladně, netrpělivě přešlapuju na místě, když stojím ve frontě. Konečně přijdu na řadu, dávám pokladní desetikačku do ruky a upaluju směr seconhand. Stačí pár prohrábnutí a odcházím s novou halenkou a fungl novejma botama. Jsou sice větší. Jsou sice růžový. Jsou sice na podpatku...Ale takovou radost z úlovku v sekáči jsem už dlouho neměla! Jsou to zkrátka výstavní boty!

A nezapomeňte, že do příštího úterý si můžete zasoutěžit o tyhle RŮŽOVÉ KRÁSKY








9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. to je nápad :) potřebovala bych takovou osobní nákupčí :)

      Vymazat
  2. Páni, ty boty jsou perfektní! Strašně miluju tvojí schopnost nafotit outfit i doma, to já nedávám! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom mě to přijde, že to je doma jednodušší hehe.)

      Vymazat
  3. ty boty chci taky ! :)))

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat