SOCIAL

14. 5. 2014

250

___________________________________________________________________

JAK JSEM SE SCHOVALA
___________________________________________________________________ 


Přišlo mi nespočet mejlů ohledně toho, kam jsem se se svým blogem ztratila. Tak jsem se rozhodla ho opět uvěřejnit. Moje nečinnost a zmizení z kyber světa zapříčinila škola! V dubnu jsem nastoupila jako zástup učitelky přírodopisu a momentálně se připravuju ke státnicím (rozuměj, dělám vše proto, abych se učení vyhla). Jedním z krůčku k učitelskýmu titulu bylo úspěšné napsání, odevzdání a obhájení diplomky - Pokud mám čtenáře i z Ostravy, tak v Ahol galerii na Náměstí Jiřího z Poděbrad jsou k vidění mé fotky.
Momentálně mě teda čeká studijní peklo!!!

Moje část výstavy:




Plakát ke kolektivní výstavě všech diplomantů:




A právě teď soutěžím o nejlepší outfit na Facebookových stránkách Yes, I am Fashion:  KLIKNI  a dej Magdaléně hlas!

3 komentáře:

  1. Ty jsi tak krásná,vždycky musím obdivovat tvoje vlasy a přitom se snažím vymyslet originální komentář,ale prostě to nejde. Ty vlasyy♥!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že vlasy jsou u mě poznávací znamení, ale že by byly extra skvělý se nedá říct,
      každopádně děkuju za všechny tvoje milý komentáře:)

      Vymazat
  2. výstava vypadá zajímavě!!

    OdpovědětVymazat