SOCIAL

19. 6. 2014

254

_________________________________________________________________

E  B  A  Y
_________________________________________________________________

Když jsem se učila na státnice, tak jsem jen seděla doma u počítače, nebo chodila do práce. Všechnu nudu jsem zaháněla brouzdáním po kybersvětě. A co jinýho dělat, když máte na účtu výplatu, spoustu času a založený účet na ebay? Rozhodla jsem se sepsat minirecenzi o těch pár věcech, které jsem objednala...



VĚC PRVNÍ - JEMNĚ RŮŽOVÝ NÁHRDELNÍK 

Náhrdelník vyšel na 60 korun českých, vtipné že? Když víte, že někteří pseudoprodejci na facebooku vám to valí za tři kila s tím, jak je to výborná cena. Ale pal to čert, když se ještě pořád najdou lidi, co tohle koupí za 300,-, nechť jim obchody jdou. K náhrdelníku bych už jen dodala, že vypadá stejně jako na obrázku od prodejce, došel v očekávaném termínu, zabalený proti poškození. Všechno na jedničku!





VĚC DRUHÁ - BÍLÉ HODINKY S KVĚTINOVÝM CIFERNÍKEM

Rovněž přišlo stejné zboží, jako na fotce od prodejce. Nyní jsou hodinky za 45,-. Já je pořizovala za neskutečných 29,- (!!!). Ciferník je moc hezký, nejsou nikde podřené, jsou krásně bílé a co je hlavní fungujou! Za mě rozhodně ANO, pokud ještě nemáte žádné hodinky, tak tyhle si prostě musíte koupit.





VĚC TŘETÍ - NALEPOVACÍ BLOK

Dobře, tohle je věc, kterou nutně nepotřebuje nikdo. Jenže bylo to za dvacku a je to roztomilý, tak proč tomu nedat šanci? Jediná nevýhoda týhle věci je, že když si ji objednáváte, nemůžete si navolit, který druh chcete. Takže nevíte, jestli vám přijde panda, kočka, králík, nebo medvěd. Ale mě to bylo srdečně jedno - přišla mi panda. Používám to na psaní seznamu nákupů a je to OK. Papíry nelepí úplně nejlíp, ale je to prostě roztomilý, tak tomu odpustíte všechno. I to když vám to třicetkrát spadne z ledničky...






VĚC ČTVRTÁ - KVĚTINOVÁ HALENKA


Moc příjemná věc. Koukala jsem na ní od té doby, co jsem si ebay založila a musím říct, že mé skeptické já se opět zmýlilo. Jediný problém je, že mi přišla ve velikosti S. Ale to je moje chyba, protože jsem si při aukci nevšimla, jakou velikost dražím. Ale i tak se do ní vlezu (!). Určitě si objednám ještě minimálně jednu v krémové a ve velikosti M/L. A pak už nebudu mít co vytýkat. A k ceně - vydražila jsem ji za nějakých 50,-. Pokud po ní toužíte, stačí na ebay zadat Floral tshirt a vyjede vám spoustu nabídek na takovýhle věci.






VĚC PÁTÁ - KVĚTOVANÝ ŠATY


Tohle je věc, kterou jsem objednávala s tím, že si je vemu na promoce. Hrozně jsem se na ně těšila. JENŽE! Prodejce uvádí délku delší než ve skutečnosti je. Takže jsou mi ultrakrátký a POSÍLÁM JE DÁL. Jinak jsou ale moc hezky ušité, perfektně drží tvar, materiál je pevný a nitky nikde nevyčuhují. Nebýt mi krátké, tak je vyhlašuji jako kup století  - dala jsem za ně tři kila.






11 komentářů:

  1. Ty poslední šaty jsou úžasný ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty hodinky jsme taky dnes koukala a furt si nejsem jistá jestli si je mám vzít nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kamarádka je na ebay přímo závislá a má odtamtud ty stejné hodinky, co ty, ale tyrkysové ... jsou krásné .. a všechno, co sis koupila je krásné .. a já to vidím tak, že si založím účet, hergot. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ještě zvažuju ty tyrkysové, nebo hnědé.)
      A určitě si založ!!!

      Vymazat
  4. Nejlepší to květovaný tílko za pade! ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem se zeptat - jak je to s poštovným? :) Nebo jak ten Ebay vůbec funguje - díky tobě jsem objevila Ameriku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaškrtni si vlevo "free shipping" a poštovné máš zdarma:)

      Vymazat
  6. super, miluju takové články :D už jsem si objednala hned ten zápisník a zvažuju i ty hodinky, chtěla jsem nějaké bílé elegantní :D

    OdpovědětVymazat