SOCIAL

3. 7. 2014

255

_________________________________________________________________

HELLE TRIKO NA PĚT ZPŮSOBŮ
_________________________________________________________________







 

14 komentářů:

  1. super já jsem si koupila jejich plátěnou tašku s Karolínou Kurkovou a je moc fajne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem měla jít taky do tašky, to tílko je celkem obří!

      Vymazat
  2. Skvělé tipy. Mám toto i jednu z dalších variant a su ráda, že je tak obří... aspoň se do něj hezky vejdu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se právě bála, že bude úplně mini, a teď mě štve, že je tak maxi:D
      Ale zase výhoda pro prsatice a baculky!

      Vymazat
  3. Jé, to jsou všechno skvěle skombinované outfity :) Ten náhrdelník na předposlední fotce mám taky a moc se mi líbí ta sukně z posledního outfitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sukýnka je z House :) zkus se tam kouknout, sem tam je mívaj ve spoustě barvách.

      Vymazat
  4. Pěkné kombinace, líbí se mi všechny!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten 3. a 5. to je moje. Krása:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Máš boží věci, takže to máš skvěle s čím kombinovat. :) Já si tentokrát utíkala pro ELLE, ale pro tašku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Rony, já plátěných tašek mám mega moc, tak jsme šla na triko:) Ale všchny jsou boží, tak jsem nevěděla který. Jakou máš tašku?:)

      Vymazat
  7. Úžasné kombinácie. Máš pre to naozaj cit :)
    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten první hned to je něco pro mě .) Ale zkombinovala si to vše hezky!

    OdpovědětVymazat