SOCIAL

22. 7. 2014

256


_________________________________________________________________

 KOUSKY Z DOMU
_________________________________________________________________


Podobné fotky jsem si kdysi s radostí prohlížela na Flickru. Tenhle příspěvek je pro šmíráky, kteří mají rádi články ze soukromí. Nic extra vám neřeknou, jen se můžete podívat, co vlastním. Při focení jsem si uvědomila, že doma nemám nic žlutého, oranžového, zeleného, modrého ani fialového. Naopak mám věci převážně v červené, mentolové, růžové,  černé, černobílé a bílé. Co to o mě vypovídá?

Kdo by toho šmírování neměl dost TADY je můj starý článek o mém starém pokoji.









A ještě pro vás mám mini recenzi na obal z ebay. Stál mě stovku a přišel za 5 dní! Nekecám! Je silikonový a vypadá úplně stejně jako na obrázku. Barva je pestrá a perfektně sedí. Rozhodně doporučuji a kdo máte Samsung galaxy ace plus s7500 KUPUJTE ZDE!



12 komentářů: