SOCIAL

22. 7. 2014

257

_________________________________________________________________

NĚCO JAKO WISHLIST
_________________________________________________________________
 


Na spoustě blogů se to hemží wishlisty - jarní wishlisty, letní wishlisty, podzimní wishlisty, zimní wishlisty, wishlisty k narozeninám, wishlisty k odměně po zkouškovým, wishlisty k maturitě, ikea wishlisty... Je zkrátka přewishlistováno. To já nedělám, alespoň prozatím. Ale dneska jsem brouzdala po internetu a narazila na tyhle vílí šaty. No nejsou Dokonalé?











15 komentářů:

  1. Ty šaty jsou dokonalé!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. velmi sa mi na tebe paci, ze si taka krasna a dievcenska.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou úžasný:-)


    http://passengersmaniac.blogspot.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po první výplatě v nové práci si je pořídím:)
      Objevila jsem je na aliexpres!.)

      Vymazat
  4. Ten řetízek okolo ramen je dokonalý. Já se zrovna dnes chystám na květinovou čelenku a šperk pro kamarádku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. vílý<3 to sedí jak k tobě, tak k těm šatům (mimochodem, jsou přenádherný!!)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou dokonalé! Ale ne tak, jako tvoje fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, prosím Tě, odkud máš ten nádherný květinový věneček do vlasů?
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat