SOCIAL

29. 7. 2014

259

_________________________________________________________________

 KVĚTINY V DOMĚ
_________________________________________________________________

 
V našem malém bytě se snažím minimalizovat existenci květin. Přecejen je opravdu pidi a nábytek, který tam máme ho ještě zmenšuje. Takže květiny tam nedávám žádné. K promocím jsem od prarodičů ale dostala orchidej a se svou skeptickou vizí, že orchidej nepřežije jediný den v mé péči, jsem ji postavila na stolek. Mé antizahradnické jásá. Orchideji se daří a tak jsem k ní přidala hortenzii ze zahrádky tchýně. A taky mini sukulent, který nevím jak se jmenuje, ale jistě vím, že pomalu ale jistě umírá. Nevíte někdo jak se mu říká a co mám udělat pro jeho záchranu?







13 komentářů:

  1. Ahoj máš moc krásný blog.. :) divím se že jsem ho nenašla dřív ! Fotky jsou nádherné ty květináčky mám doma také :) Měla jsem orchidei i to druhé a oboje my uschlo nebo co .. v pokoji my hold nic nejde no tak tu mám aspoň umělé :) Ráda bych tě pozvala k nám na blog *Na našem novém blogu bude spousta recenzí na všelijaké věci z ebaye pokud vás zajímá jak nějaké produkty reálně vypadají.. za jakou dobu cca došli, kvalita a tak dále sledujte nás ;-) *
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky holky, zrovna před chvíli, aniž bych si četla tenhle komentář jsem si vás přidala do sledovaných:)
      Určitě to vypadá nadějně a díky vám si koupím něco nového na ebay.
      Jen bych možná malinko zapracovala na designu...Ale to je už malá věc, obsahově to máte super!

      Vymazat
  2. Děkujeme .. no s blogem teprve začínáme .. takže to nevypadá tak dobře jako ten tvůj no .. nevíme jak se ještě vše nastavuje atd takže postupně to bude lepší a lepší .. jinak recenzí bude dost máme tu plnou krabici :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, už se těším, taky mi teď přišlo pár věcí, tak se můžem vzájemně inspirovat:)
      Kdybyste potřebovaly s něčím pomoct, dejte vědět, sice nejsem žádný IT machr, ale něco málo snad zmáknu:)

      Vymazat
  3. Ok ;-) když tak napíšeme a jestli budeš dávat nějaké recenze určitě mrkneme ..Už zas přemýšlím co nového koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani mi nemluv, už mám zas 150 věcí ve wishlistu!

      Vymazat
  4. Týjo, já bych právě ráda maximalizovala existenci květin, ale jsem ještě horší než ty, umře mi všechno :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný "rostlinný" koutek! :) Taky jsem měla orchidej, ale vydržela asi jen rok a odporoučela se bohužel.. Jinak se ale u mě rostlinkám vcelku daří, mám ráda zeleň doma :) Ten sukulent nevím jak se jmenuje, ale omrkla bych, jestli nestojí ve vodě (mají rádi spíše sucho), nebo nemá moc mokrou zeminu, třeba se ještě chytne ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  6. MÁŠ NAPROSTO ÚŽASNÝ BLOG!

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, máš to nádherně udělané. Jak si udělala ten "květináč" (ten "domeček" :D)?

    OdpovědětVymazat