SOCIAL

1. 8. 2014

260

_________________________________________________________________

 INSTAGRAM
_________________________________________________________________



Nevím, jak to máte vy, ale mě instagram docela dobře nahradil blogger. Netvrdím, že zcela úplně, ale je to šikovný a rychlý nástroj, jak si prohlídnout, co je u jiných nového. Dneska vám představím uživatelé - tedy lépe uživatelky - které mě na instagramu baví nejvíc.... Jako první tady je @ceciliaharvard. Je to matka - bloggerka - Cecilia. Seznamte se. Na instagramu postuje fotky svýho prcka a prokládá to outfity. Nejvíc mě baví, že na sobě Cecilia pracuje a po porodu shazuje nabraná kila. Dodává novopečeným matkám naději, že i ony můžou být neuvěřitelně přitažlivé. Je to sympaťačka a doslova jsem si ji zamilovala. Její blog najdete ZDE.
Dalším člověkem, který mě na instagramu baví je 40-ti letá vdaná paní z Norska. Baví mě její dům, o kterém píše na svém blogu a ještě více postuje na instagramu. Někdy mi sice přijde její volba doplňků až moc romantická, ale přece jen se na to všechno hezky kouká. Tak pokud se chcete koukat taky, sledujte @fjellromantikk. A blog najdete TADY. Čím mě ale fjellromantikk absolutně nakazila je květinové retro rádio, které v poslední době beru jako absolutní must have do kuchyně.



@lookbookstore je zahraniční eshop s převážně dámským oblečením. Jejich instagram beru jako inspiraci, protože věci, které postují na instagramu se dají na ebay sehnat za mnohem nižší částky. Nejdřív mě jejich posty nadchly, pak mě začly štvát, protože denně vypustí do kyber světa přes dvacet fotek a začala jsem to brát jako spam. Ale v dnešní době jsem si lookbookstore dala opět do sledování a baví mě. Jejich eshop najdete NA TOMHLE LINKU.




Na instagramu sleduju ještě jeden eshop a to je : shoplouun.com alias @anniep1124. Ani přesně nevím, jak jsem na tenhle profil narazila, každopádně účel proč na něj pravidelně koukám je stejný jako u lookbookstore - hezký věci, který se daj sehnat na ebay. A navíc, mě hrozně baví manikúra, kterou má modelka na fotkách.

Poslední, koho vám ze své soukromé sbírky instagramových profilů odhalím je opět matka - bloggerka - @bleubird. Co bych vám měla říkat víc, má skvělý blog, styl, manžela, děti, měli krásnou svatbu, živí se kreativní prací a prostě kochejte se TADY NA JEJÍM MALÉM INTERNETOVÉM SVĚTĚ
















Žádné komentáře:

Okomentovat