SOCIAL

2. 8. 2014

261

_________________________________________________________________

 EBAY
_________________________________________________________________



Dnes mám pro vás opět článek o výrobcích z ebay. Když kliknete na článek 254, můžete si přečíst recenzi minulou. Vás tyhle články baví a mě zase baví nakupovat a předávat info o zkušenostech. Tak proč v tom nepokračovat?

VĚC PRVNÍ - ELEGANTNÍ PERLOVÝ NÁHRDELNÍK
Vydražila jsem ho v aukci za 30,- a jsem prostě spokojená. Přišel za neuvěřitelných deset dní a vypadá stejně jako na obrázku. Nic mi z něj neupadlo, balíček přišel perfektně zabalený, zkrátka spokojenost. 





VĚC DRUHÁ - NÁHRDELNÍK S PTÁČKY
Tahle záležitost je opět věc z aukce. Ani vám, nechci říct cenu! Kdysi jsem si tenhle náhrdelník chtěla koupit na facebookových stránkách nějaký slečny, která přeprodávala věci z ebay. To bylo v době, kdy jsem ještě netušila, že nějaký ebay existuje. Pořád mi cukala ruka jí napsat, že ho za 250,- beru. Nakonec jsem ale náhrdelník nekoupila a řeknu vám, dobře jsem udělala. Pořídila jsem ho totiž za neuvěřitelných 19,-. Ano dámy a pánové, nekecám. Poštovné nula nula nic. Tudíž slovy  devatenáctkorunčeských za tenhle skvost, ze kterého mám radost, jako když mě máma posadila v pěti letech na růžový kolotoč.




 VĚC TŘETÍ - VELKÝ MODRÝ NÁHRDELNÍK
Opět věc z aukce, opět velká radost, opět minimální částka, opět rychlé dodání. Víc psát nemusím. Mám pocit, že něco podobného prodávali jednu dobu v GATE asi za 90,- a to si řeknete, že je to levný. Já to mám za 35,- a to si řeknete že je to neuvěřitelný. Ale je to tak, poslední dobou se mi v aukcích dařilo, aniž bych chtěla něco kupovat. Jeden den brouzdám po ebay a vesele přihazuju, pak to nějak nehlídám, za pár dní se přihlásím a zjistím že jsem 70% věcí vyhrála. 




VĚC ČTVRTÁ - BAREVNÉ NÁUŠNICE
A překvapivě i tato věc je z aukce, přihodila jsem jako první a zároveň poslední, tudíž opět věc do sbírky "všezadvacet". Budou se skvěle kombinovat s jednoduchýni topy a barevnými laky. Dodání bylo velmi rychlé, komunikace s prodejcem vynikající a vše proběhlo v pořádku. Balení nebylo poškozené. Tudíž dávám tomuhle kupu 100bodů.



VĚC PÁTÁ - TÍLKO S HOLKOU
Do pětice všeho dobrého i tuto aukci jsem vyhrála. Tílko za 70,- . Hrozně jsem se na něho těšila a vlastně netušila, která varianta mi přijde. Ale přišla, ta kterou jsem chtěla. Materiál se tváří jako šifon, na léto ideál. Lehká průsvitná látka. Velikost je oversize, tak jsem měla malinko strach, že mi nebude, ale sedí uplně skvěle. Provedení není zanedbatelný, sem tam trčí nějaká nitka, ale jinak je hezky ušité. Čeho se ale bojím je žehlení, už jednou jsem si něco podobného na ebay pořídila a šikovně jsem si tam vypálila díru. Je to tak jemnej materiál, že to člověk prostě neodhadne. Už jsem tohle tílko prala v ruce i v pračce a myslela si , že ty přehyby, zmizí. Ale bohužel, stále jdou vidět a toho žehlení se sakra bojím. Tak asi budu chodit s tílkem, který bude nevyžehlený, no bóže.



VĚC ŠESTÁ - KRAJKOVÝ TOP 
Myslím, že tuhle věc, vám nemusím nijak představovat, je to hit letošního léta. Krajkové tílko ve všech různých provedeních. Já jsem si pořídila v béžové barvě a rovnou dva od různých prodejců. Ani nevím proč, ale mám doma dva kousky. Kdyby někdo chtěl prodávám jendo na VOTOČVOHOZ. Pořizovací cena byla kolem 200,- a tak nějak se to pohybuje podobně u všech prodejců. Jsem s ním spokojená. Akorát dodání bylo delší u obou prodejců. Odkazy na ně, už bohužel nemám, protože to bylo před delší dobou, co jsem je objednávala. Ale když si zadáte lace blouse, vyjede vám spoustu nabídek.



31 komentářů:

  1. super post, tyhle mám u tebe asi nejradši

    OdpovědětVymazat
  2. áhjo, sem tajně doufala, že bude odkaz na ten rámeček! :D

    OdpovědětVymazat
  3. NEjvíc s emi líbí ti ptáčci, a taky chci odkaz na ten rámeček!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, nevím který mylsíte, ale ten první - větší je z IKEA a ten druhý - menší z NANU NANA.)

    OdpovědětVymazat
  5. A zamilovala jsem se do těch náušniček .. jsou naprosto perfektní :D taky čekám na nějaké podobné ale tyhle ti musím fakt pochválit ;-) A ten modrý náhrdelník jsem měla mít v černé ale prodejce mi poslal jiné věci takže bohužel .. :-/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musím říct, že mě se zatím něco takového nestalo, že by mi poslali něco jiného.

      Vymazat
    2. mám to na blogu .. balík co mi došel obsahoval 4 jiné kousky které jsem vůbec neobjednala měla jsem objednaných 9 jiných asi prodejce spletl objednávky .. ale peníze mi vrátil hned.. naštěstí :D

      Vymazat
  6. A jak tak koukám máme doma spoustu stejných věcí .. ten věšák mám také i ten rámeček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde jsi ho pořídila?? my tady máme takový noname obchůdek v Ostravě, ale nevím kde jinde to teda sehnat..

      Vymazat
    2. V jednom květinářství u nás mají tam i hodně dekorací do domu atd .. :)

      Vymazat
  7. super článek a navíc ty fotky, och! jako jedna z mála, umíš i hezky vyfotit, co recenzuješ.

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé fotky! ty náušnice mám z Ebay taky! jsou moc hezký.Ještě čekám na dva náhrdelníky. Top mám stejný z Choies, ale fialový a dokonce jsem viděla v F&F ve slevách ten stejný v různých barvách, za pár korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé , moc děkuju:-) Jo ten top je teď hodně oblíbený. Určitě kouknu i do F&F, díky za tip.)

      Vymazat
  9. to si si mega super nakupila a tie ceny! wow

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. ahojky narazila jsem an tvůj blog na VV na nějakém foru a říkala jsem si že se podívám a udělala jsem dobře :D blog je krásně sladěn a má takový jednoduchý design :D
    jen tak dál !

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, to mě baví tyhle věci z Ebay:-) Zvu tě na novou Giveawy na mém blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. No já upřímně nevím, u tak levných věcí si vždycky představím něčí malý ručičky, který na to musí někde pracovat a že za dvacku se jim z toho asi pořádná mzda nezaplatí.. Po událostech v Kambodži bych už asi vůbec z takový "výhodný koupě" nebo oblečení s Primarku neměla radost.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj zvu tě k nám na blog kde právě probíhá GIVEAWAY :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné věcičky, škoda že nepřidáváš víc typů bez aukce.. na aukci nenakupuji... ale ebay miluju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda čtu takové články a objevuju nové a nové věci na ebay! Nakupovala bych tam pořád! A taky takový článek za čas chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky shopuju na ebay, nebo Amazonu, a nebo Aliexpressu, protože to všecko vyjde nejlevnějš!
    Máš boží fotky, jen co je pravda! Mohla bys těm prodejcům z fleku fotit produktovky! :)
    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat