SOCIAL

10. 9. 2014

263

_________________________________________________________________

JEDNA ZMĚNA ZA DRUHOU
_________________________________________________________________



Je to víc jak měsíc, kdy jsem přidala poslední příspěvek. Přiznávám, že mi to tady chybí, ale momentálně se v mém životě dějí změny rychlostí blesku. Rozhodla jsem se sepsat alespoň malý update, abyste věděli, že žiju. Všechno se teď točí kolem práce a s tím souvisí hned několik změn, které jsem za poslední měsíc zažila:

1. Skončila jsem ve VIVĚ. Byla to práce v uvolněném rodinném prostředí, měla jsem se tam dobře, možná až moc. Jenže osud tomu chtěl jinak a po měsíci stráveném tady jsem dostala nabídku, která se  neodmítá. Respektive ji neodmítám já.
2. Začala jsem pracovat jako VISUAL MERCHANDISER. Pokud tápete, co tato funkce obnáší, přečtěte si ČLÁNEK OD INY.
3. Jsem v Brně. Protože je třeba novýho vizuála zaškolit, trávím poslední týdny na hotelu. Chtěla jsem si Brno pořádně užít, ale když jsem byla naposledy na víkend v Ostravě, chytla jsem nějakou chřipku. A tak je můj denní plán značně monotónní: Donutit se vstát, uvařit kýbl léčivého drinku, dobelhat se do práce, oddělat osm hodin, dobelhat se na hotel a usnout. 
4. A poslední změna se týká už něčeho holčičího a "fashion". Uvažuju o tom, že bych už nebyla zrzka. Nejraději bych šla na svou přírodní barvu, což je něco mezi blond a světle hnědou. Zkrátka taková ta nevýrazná barva. Máte někdo tip na takovouhle drogérkovou barvu??? Nebo ještě lépe nemáte někdo zkušenosti jak tuhle změnu provést? Díky za tipy.

A kdo by chtěl vědět ještě něco víc, můžete mě sledovat na INSTAGRAMU.



8 komentářů:

  1. Tu pozici ti závidím! Dělala jsem pro HM v Brně v Avionu jako Sales Advisor a hrozně jsem chtěla jít na Visuála! Moc ti to přeju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to super práce:-) a kde děláš teď?

      Vymazat
    2. Teď momentálně nikde, hledám právě něco, co mě bude naplňovat a snad to už brzo přijde!
      Toho Visuála děláš kde/pro koho? Jestli se můžu zeptat... .)

      Vymazat
    3. Jé promiň, ale to si nechám pro sebe:-)

      Vymazat
  2. Práce skvělá !! A barvu bych nechala zrzavou moc ti sluší :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, práce snů!
    Jsi člověk na pravém místě! a přispívěj víc!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ou týjo, dobrá práce! Docela závidím.
    Zrzavá ti moc sluší, ale na každé změny jsem moc zvědavá, takže rozmlouvat ti to nebudu..

    OdpovědětVymazat