SOCIAL

23. 9. 2014

264

_________________________________________________________________

PRVNÍ PODZIMNÍ DEN
_________________________________________________________________



Nevím jak to máte vy, ale já podzim zbožňuju. Vyhovuje mi probouzet se do deštivého dne, nosit sivé barvy a mít radost, když jednou za čas vykoukne slunce. Dát si ráno horký čaj k snídani, mít na sobě ty nejteplejší ponožky, tlustý svetr a užívat si čerstvý vzduch, který k vám proplouvá z okna. Těším se až budu bojovat s větrem o můj deštník. O tenhle deštník, který mi kdysi Jocko s Jakubem dovezli z Anglie. 



6 komentářů:

  1. Mít takovej deštník, tak se normálně těším na déšť :D

    OdpovědětVymazat
  2. podzim je to nejlepší v životě.

    OdpovědětVymazat
  3. Pozerám si tak nominované blogy na Blogerka roku, kliknem na tvoj a som v úžase.
    Krásne fotky, dizajn, články, všetko. Veľmi sa mi tu páči a už teraz viem že sa sem budem rada vracať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc děkuju za hezký vzkaz:-) Asi jsem něco takového potřebovala slyšet. Už jsem chtěla od blogování a tvoření dát ruce pryč.

      Vymazat