SOCIAL

5. 10. 2014

265

_________________________________________________________________

HELLO OCTOBER
_________________________________________________________________

Dneska jsem zase chtěla psát o tom, jak všichni hejtují podzim a jeho chladná rána, mlhavý dny a propršený noci. Ale já na to půjdu jinak - pozitivně. Dneska vám chci ukázat jak si zpříjemnit podzimní dny například takovým piknikem. Takže dneska bez zbytečnýho zdržování. Koukněte na fotky, načerpejte atmošku, inspiraci, pusťte si fajnový písničky a hurá piknikovat.












20 komentářů:

  1. Krása nesmírná! :) My třeba dnes grilovali rybky! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš parádní piknikový kufřík, ten bych větrala v jednom kuse.
    Podzim mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je skvělý, popravdě jsem na něj ještě neměla čas ho pořádně vyvětrat..

      Vymazat
  3. Ty máš vždy tak dokonalé fotky!
    Nechápu jak to děláš!
    Měla bys fotit do časopisů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, to by byla práce snů.
      Díky Báro.)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To jsem kupovala jak jsem byla v brne:-) v olympii ,f&f

      Vymazat
  5. Super! Vždy se na vše musí jít pozitivně, jinak bychom se za chvíli zbláznili .)

    OdpovědětVymazat
  6. Boží! Přispívej víc!

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, to je suprovej kufr! Takovej jsem si vždycky přála! Dobrou chuť! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Tak hurá do piknikování Mafin-krásko.)

      Vymazat
  9. Hodně pěkné obrázky, fakt super příspěvek:)
    Budu ráda za názor!:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc děkuju.
      Koukla jsem na tvůj blog, vidím že je v začátcích, tak přeju hodně času na nové příspěvky.)

      Vymazat
  10. Ok, pokud to počasí dovolí, o víkendu vyrážím na piknik, ještě tak mít tvůj košík! Mimochodem jsem tě nominovala na Liebster Award Tag, takže pokud budeš mít chuť a čas, můžeš v něm pokračovat. Tady : http://taleofmissa.wordpress.com/2014/10/15/liebster-award-tag/

    Alex

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex jsi moc hodná, dneska chystám článek,tak se účastním tvého tagu. třeba se dovíš něco zajímavýho:-)

      Vymazat