SOCIAL

16. 10. 2014

266


______________________________________________________________

DÍKY!
______________________________________________________________




Dneska to nebude jen propaganda jednoho z nejprofláklejšího eshopů RINGS AND TINGSChtěla bych vám poděkovat za nominaci na blogerce roku a taky s tím související nárůst nových čtenářů. V příšpěvku 265 mi nechala ALEX moc milý komentář s výzvou k tagu, který by měl novým blogerkám přinést čtenáře. Tím, že za poslední dobu přibylo v kolonce "followers" pár desítek členů, jsem se rozhodla, že by bylo fajn, kdyby jste se za odměnu něco dozvěděli.

11 FAKTŮ O MĚ:
1. Nikdy jsem neviděla moře
2. Jsem puntičkář
3. Jím maso, jím koprovku, jím játra, jím rajčata, jím úplně všechno
4. Mám fobický strach z motýlů a můr
5. Jsem blondýna
6. Jako malá jsem chtěla být patoložka nebo umělec
7. Když se opiju mluvím slovensky
8. Nemám jazylku
9. Ráda chodím k zubaři
10. Neumím žádný cizí jazyk
11. Ve dvaceti letech jsem si koupila svůj první lak na nehty


11 OTÁZEK OD ALEX
1. BEZ ČEHO SI NEDOKÁŽEŠ PŘEDSTAVIT SVÉ RÁNO
- Bez snídaně-
2. JAK KOMBINUJEŠ BLOGOVÁNÍ S TVÝM KAŽDODENNÍM PROGRAMEM
- Většinou nekombinuju, bloguju jen když mám den volna. (Odpověď pro všechny co se ptaj, proč tak málo přispívám)
3. KDO NEBO CO TĚ NEJČASTĚJI INSPIRUJE
- Lidi, který mám ve svým okolí, blízkým okolí-
4. V JAKÉM MĚSTĚ BY JSI CHTĚLA ŽÍT
- Chci žít tam, kde budu spokojená. Zatím se mi to daří-
5. KOUŘOVÉ OČI NEBO VÝRAZNÁ RTĚNKA
- Výrazná rtěnka-
6. POKUD BY ANI TROCHU NEZÁLEŽELO NA PENĚZÍCH, JAKOU PRÁCI BY JSI CHTĚLA DĚLAT
- to co dělám dnes: Visual Merchandiser
7. CO MÁŠ NA SOBĚ OPRAVDU RÁDA
- to, co na mě ostatní nesnáší: smysl pro pořádek a organizovanost
8. S JAKOU BLOGGERKOU BY JSI RÁDA SPOLUPRACOVALA
- první blog, který jsem vůbec objevila byla redpoppyzuz. Takže asi jasná odpověď-
9. JAKÉ TRENDY LETOŠNÍHO PODZIMU SI NENECHÁŠ UJÍT
- vínovou barvu - 
10. PROČ SES ROZHODLA ZALOŽIT BLOG
- chtěla jsem ukázat své fotky-
11. KDYBYS MĚLA POSLEDNÍ DEN ŽIVOTA, JAK BY SJI S NÍM NALOŽILA
- zajela bych si k moři-







                                          

2 komentáře:

  1. jé ty jsi mi byla vždycky sympatická! a teď mi seš ještě víc!

    OdpovědětVymazat