SOCIAL

19. 10. 2014

267

______________________________________________________________

PODZIMNÍ NUTNOSTI
______________________________________________________________





Já už od mala měla v oblékání vlastní systém. Dodnes mi máma vyčítá, jak jsem ji jako předškolačka sekýrovala za to, co mi chystá na obléknutí. Měla jsem tak trochu opačný pohled na celou módní situaci. Když byly mrazy, tahala jsem ze skříně letní šatičky. V létě pak nosila výhradně kalhoty... Neměla to se mnou vůbec lehký. Ale asi stárnu, nebo co. Moje podzimní výbava už rozhodně není o letních sukních a tričkách.
A co je letos pro mě TOP podzimního šatníků?
TMAVÁ BARVA: Ne, že bych ji přes rok nenosila, jenom si na podzim uvědomuju, že nosit šedou s kombinací černé je fajn.
SVETRY: Nejlepší věc na podzimu je ta, že můžete nosit svetry různých barev, střihů, délek a velikostí
VÍNOVÁ BARVA: Letos jsem si k ní nějak našla cestu. Nebo ani ne cestu, většinu věcí jsem už měla ve skříni, jen čekaly na ten správný čas.
MASIVNÍ BIŽUTERIE: Ať už náhrdelníky, náušnice, nebo třeba náramky jsou v kombinaci se svetry ideální dvojka!









6 komentářů:

  1. černá a šedá :3. A vínová, to je moje nejvíce oblíbená barva spolu s tmavě zelenomodrou. Já jsem nikdy neměla problém s oblíkáním ve školce. Mám dokonce pocit, že jsem se od svých čtyř oblíkala sama, všechny pak ještě ve školce oblíkaly maminky, ale já už jsem si chodila ve svých módních kreacích. A kupodivu to nebylo tak hrozné. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já měla docela zajímavé outfity, ale jako dítě jsem si to mohla dovolit, žejo.)

      Vymazat
  2. Krásne krásne vybavenie máš na jeseň a zimu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první fotka, z té bych ti nejraději všechno ukradla! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat