SOCIAL

30. 11. 2014

274

______________________________________________________________

HEZKOU SLADKOU NEDĚLI
______________________________________________________________

Horká čokoláda, vůně lesa, teplý ponožky a svíčky... To je ta pravá volba pro dnešní den. Udělejte si pohodu, protože za čtyři týdny jsou tady Vánoce! 








17 komentářů:

  1. Teď mám akorát tak chuť na něco sladkého :D Ale máš moc pěknou výzdobu i bez věnce :)
    http://podivneajestepodivnejsi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tvoje fotky mě taak strašně bavěj! Originální:)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky! Vždycky mají své kouzlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ... to já si až teď zapálila svíčku, toť vše. :)
    PS: Na tvém blogu jsem poprvé a moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jdu taky zrovna zapalovat:-)
      PS: To mě těší!

      Vymazat
  5. Ja teda horkou čokoladu s maršmelous (jak se to slovo asi píše? :D) ochutnala poprvé tady v Americe a není to nic pro mě, je to strašně sladke, takže zustavam jen u klasicke horke čokolady. Jinak znovu obdivuji tve fotky, jsou prostě vždy super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slaďárna to je....a pořádná, ale jednou za čas:-)
      A děkuju za chválu!

      Vymazat
  6. Máš to doma teda krásný! :) Já zrovna udělala domácí marhmallow, recept za chvíli putuje na blog, teď jdu vyrábět adventní kalendář, už se nemůžu dočkat Vánoc!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, domácí? Tak to si počíhám na ten recept:-)

      Vymazat
  7. Krásné, sladké, voňavé a já se ták těším na vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No aby, ne ještě když se těšíš za dva.)

      Vymazat