SOCIAL

8. 12. 2014

279

______________________________________________________________

VESELÁ ŽENA - VESELÉ VÁNOCE
______________________________________________________________

Letos jsem si Ježíškovi alias bráchovi napsala o cestovní termohrnek. Bylo mi jasné, že mu nemůžu říct jen základní údaje, abych si pak na Štědrý den nezoufala. Proto jsem poctivě brouzdala na internetu. Různé portály mi na klíčová slova "floral termohrnek" vysondovaly několikero možností. Moje srdce zaplesalo, když jsem zabrousila na eshop VESELÁ ŽENA. Byl tam - ideální velikost, vzor i cena. Hned jsem bráchovi poslala odkaz, a už se jen tetelím až bude dvacátéhočtvrého. 

A který byste si vybrali vy? Já jdu rozhodně do RŮŽOVÉHO S PUNTÍKY A KVĚTY, i když po detailnějším studování bych brala snad všechny!







8 komentářů:

  1. Děkuju za tip :) Už dlouho sháním nějaký dobrý termohrnek a tyhle vypadají fakt nádherně! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já určitě ten poslední, ten je fakt bezva. Jinak sama termohrnek nepoužívám. Bytostně nerada něco dělám za pochodu hlavně co se jídla a pití týče, takže když kafe, tak jedině v dobré kavárně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem bohužel kafe-barbar.
      Když už nic, tak aspoň do hezkýho obalu:-)

      Vymazat
  3. U mňa tiež vedie puntík s kvetinkami :) Krásny <3

    OdpovědětVymazat
  4. noooo, mockrát děkuji za inspiraci:)
    Teď musím předělat svuj vanoční seznam:D
    Katka

    OdpovědětVymazat