SOCIAL

13. 12. 2014

281

______________________________________________________________

SEKÁČOVÉ ÚLOVKY TOHOTO MĚSÍCE
______________________________________________________________

Tento prosince jsem šmejdila po sekáčích jako za starých časů. A jaký je výsledek? Jeden vínovej kabát za šedesát korun. Dva úlovky z TOPSHOPU, z nichž jeden je z kolekce Kate Moss. Další dva kousky jsou značky GEORGE, které mě vyšly na pouhých dvacet korun českých. A poslední je ryze letní kousek - šatičky s aztéckým vzorem od CAMEO ROSE. Asi mi neuvěříte, ale dala jsem za ně 10,- a jsou fungl nové! 

A co jste si naposledy pořídili vy?












8 komentářů:

  1. saty jsou super, za 10 korun fakt zavist :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli do nich nezhubnu, tak je posílám dál:D

      Vymazat
  2. No teda! božské kousky! asi si budu muset najít nějaký čas na prošmejdění všech sekáčů u nás ve městě! wow! líbí se mi vše, nejvíc asi ty šatičky a svetříky. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, kde v Ostravě je takový super sekáč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hrabůvka secondhandpress:-)
      jinak mrkni tady jsou mí oblíbenci: http://magdalenasobeck.blogspot.com/2013/12/209.html

      Vymazat
  4. Fakt parádní úlovky :-) Obzvlášť ty šaty nemají chybu! Taky by mě zajímalo kde nakupuješ, třeba chodím do stejného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle kousky mám z hrabůvky ze secondhandpres a z orlovského sekáče:-)

      Vymazat