SOCIAL

18. 12. 2014

284

______________________________________________________________

JÁ UŽ TO LETOS BALÍM
______________________________________________________________

A i když nejsem žádnej přeborník v balení dárků, dělám to s radostí. Nejsem machr jako moje máma, která na zabalení spotřebuje minimálně množství izolepy. Záhyby na papíru provádí tak, že nevíte, kde balení končí a kde začíná. Ona je prostě kouzelnice a já tohle umění bohužel nezdědila.



























26 komentářů:

  1. jéžiš, ty tvé články jsou tak krásný na koukání ♥

    OdpovědětVymazat
  2. umieram z tiech tvych fotek

    OdpovědětVymazat
  3. Si piš. Mám ti poslat adresu, ať víš kam to máš poslat?

    OdpovědětVymazat
  4. krásný! odkud máš balicí papíry? já dneska po nějakym pěknym koukala ale nikde se mi nic nelíbilo...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně zabaleno! Krásné barvy a cedulky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou to máš krásně zabaleno a máš strašně roztomilý stromeček:)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. To protože nevidíš ty balíčky z druhý strany, kde je tuna izolepy:D
      ale děkuju deni:)

      Vymazat
  8. Nevěřím, vypadá to nádherně! :)) Krásné Vánoce Ti přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Annie, děkuju:-)
      Tobě taky, i když opožděně, ale snad jsi měla krásné svátky.)

      Vymazat
  9. Mě osobně balení hrozně stresuje. chci to mít vždycky krásný a místo toho to vypadá jak kdyby to balilo malé dítě:) A pak je mi docela hanba když vidím tetu, jak se v tom vyžívá a její dárky vypadají jak z časopisu:)

    Ale náhodou tvoje dárky vypadají moc hezky:) Mám tyhle barvy moc ráda:)

    OdpovědětVymazat