SOCIAL

29. 12. 2014

288

______________________________________________________________

KALENDÁŘ
______________________________________________________________

Dárek, který jsem vyrobila pro Tomovu sestru. Já měla radost, když jsem ho dělala, ona měla radost, když ho rozbalovala. Tak snad bude tenhle kalendář nosit štěstí všem, kdo ho uvidí!












20 komentářů:

  1. Tak ten je skvělí !!!! Taky by se mi hodil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím, že bych ho dala ke stažení....)

      Vymazat
  2. mega krasne! dalo ti to asi dost prace, ale fakt sa podaril

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strávila jsem nad tím dost času, ale podle vaších ohlasů se to vyplatilo:)
      Díky Nataly!:)

      Vymazat
  3. jůůů .)
    (mimochodem, dneska jsem si koupila jeden Yankee vosk, tak jsem zvědavá!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš spokojená, jakou sis vybrala?:)

      Vymazat
    2. Mandarinka s brusinkou a teda voní to OPRAVDU intenzivně, stačila chvilka a už byl v mém malém pokojíku nedýchatelno :D

      Vymazat
    3. jůůů, no vidíš za páďo, se vyplatí:)

      Vymazat
  4. jeej ten je krasny! fakt nadherny!

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi extra šikovná! Vypadá to nádherně :)
    Http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kalendár je naozaj nádherný a originálny ♥

    OdpovědětVymazat