SOCIAL

31. 12. 2014

290

______________________________________________________________

PŘIŠEL ČAS
______________________________________________________________

Na pořádný BOTY NA ZIMU. Nevím čemu dát letos přednost, ale pravděpodobně to vyhrajou nějaké pořádně teplé kozačky.  Dneska jsem narazila na BOTY ZE SPARTOO a skoro celý den vybírala, jaký typ by se mi líbil. Původně jsem chtěla černé a univerzální hodící se ke všemu. To dá rozum ne? Nemusíte přemýšlet, jestli se vám boty hodí k bundě, nebo kabelce. Prostě černá se hodí ke všemu! Po delším hledání mě zaujaly tyhle MEL. Jenže ty nejsou ani zimní, ani vysoké a vůbec se na zimu nehodí. Ale dávám si je do svého virtuálního wishlistu a s příchodem jara si je pořídím. Tolik o mých závažných problémech s výběrem obuvi.

Jaký typ byste vybrali vy?











9 komentářů:

  1. Nooo mě se taky nejvíc líbí ty melky:)

    OdpovědětVymazat
  2. 1.B
    2.A
    3. žádný
    4. B
    = taky bych měla problém :D
    Já si koupila teďka v Deichmannovi a jsem spokojená, našla jsem totiž přesně ty, který jsem chtěla .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4B vedou i u mě:-) vypadaj dobře a budou teplounký.
      To by mě zajímalo, jaký máš ty.)

      Vymazat
    2. Teda štvalo by mě, že nejsou černý, já bych si hnědý nekoupila, ale to je o tom, co už nosíš za barvy no...
      Jinak mám tyto: http://www.deichmann.com/CZ/cs/shop/damy/damy-obuv/00010001250281/Obuv*na*šněrován%C3%AD.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=damy/damy-obuv/damy-obuv-kozacky
      Mám totož tu úchylku, že si něco vysním a pak to nemůžu nikde sehnat, ale toto byla díky bohu výjimka .) Snad už teda ty svoje vysněný taky najdeš...

      Vymazat
    3. Ty jsou moc hezký a vypadaj podobně jako 4B:)

      Vymazat
  3. první řádek prostřední - ty bych brala já :) ale melky budou na jaro super!
    a všechno nejhezčí do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočko tobě také:-) ať je ten novej rok báječný.)

      Vymazat
  4. Páni... No, já bych asi šla do těch na posledním obrázku. Ty prostřední na zavazování :-)

    OdpovědětVymazat