SOCIAL

20. 1. 2015

300

______________________________________________________________

AŤ UŽ JE JARO!
______________________________________________________________

Radost mi zatím dělají hyacinty, ze kterých mě bolí hlava a květinová halenka za devatenáct korun z oblíbeného sekáče. Potisky květin na košili mi připomínají první vysokoškolské roky, kdy nás docentka Terčová drtila nad akvarelovými čtvrtkami...









10 komentářů:

  1. Rovnou dva květy z jedné cibulky? Nám už hyacinty odkvetly, květ jsem odstřihla, ale mám je na stole, jsou pořád krásné :))
    A halenka je parádní! Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky jsem koukala, že se klube další:-)

      Vymazat
  2. Moc krásná .. hned bych šla nakupovat do sekáče v týdnu si udělám čas a zajedu to taky prohrabat :D

    OdpovědětVymazat
  3. já taky hlasuju pro jaro!
    halenku máš krásnou a za tu cenu je úplně snová. taky musím zase jednou vyrazit do sekáče, začíná mi to chybět :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kosilka! Uzasna!

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion&fun PARIS

    OdpovědětVymazat